Gå til innhold

NI dager igjen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig ensifret! Lurer på når han har tenkt å komme. Virker i alle fall ikke som om det vil skje med det første! Jeg skulle gjerne sett at han kom ut snart, altså - det begynner å bli veldig tungt og vanskelig med denne magen! Fødebagen har vært klar i en drøy uke og alt annet er klart. *Kom ut lille venn!!! :o)

Hvordan er det med dere andre? Mange dager igjen? Utålmodige?

Ha en super dag i solværet (det er det i alle fall her jeg bor!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet åssen du har det, alt klart mangler bare ungen...Jeg har 10 dager igjen, mye kynnere håper det skjer noe snart! Lykke til håper lillebror kommer snart :)

Skrevet

samme her:) lurer på hva han venter på der inne,her ute er alle klare..

term 23 okt,men han må jo ikke vente helt til da..savner å sove på magen! er ikke sånn kjempe stor (hvertfall ikke i forhold til de andre to),men kjenner jo at det skal bli godtt å få kroppen sin litt tilbake,er ikke mye energi å skryte av her nå..

drømte i natt at vannet gikk men er visst ikke sanndrømt hehe:)

Skrevet

Satte meg akkurat ned etter å endelig fått fingeren ut og pakka bagen. 1 veke til termin i dag, så det var kanskje på tide!? Alt anna er og på plass, mangler berre knerten! Hadde passa innmari godt om han kjem i helga, då mine foreldre er her, og kan ta seg av de to eldste :-) Men det skal noko til.. Skjer sjelden når det passe. Overtid 2 ganger tidligere, så prøver å smøre meg med tålmodighet. Bekkenløsningen har auka på smerteskalaen, og ryggsmertene passerer snart skalaen for kor mykje ein kan tåle. Aktivitetsnivået er mao lavt, og dagene kan bli lange.

Ja, hadde me berre vå sanndrømte ;-) Men, me får gjere det beste utav det, og prøve å nyte dagene som er igjen.

Skrevet

Jeg har 11 dager igjen(mens termin på tirsdag)

Har Hatt masse kynnere fra uke 34,men nå 38+3 er det helt stoppet opp.var på akupunktur ons-tors-og I dag,men ingenting kjennes.drita lei!!!!sutre,sutre!!!nålene gjorde jævli vondt Idag,noe Hun mente var bra for da har det virkning......vet ikke jeg om jeg gidder å gå I morra!

Beklager sutring!;)

Skrevet

-1 dag her.. Og ingen tegn på at h*n har tenkt seg ut med det første..

Fryktelig utålmodig nå :P Alt er klart og bagen står i gangen..

Skrevet

La oss blåse litt fødestøv på hverandre i natt, jenter!! Håper i det minste at du, pulakken, får i gang fødselen i og med at du er på overtid. Sov godt alle :)

Skrevet

tusen takk ;)

Håper dere slipper overtid alle sammen, det er kjedelig!!!

Skrevet

8 dager igjen hær. i går trodde jeg nesten det var i gang. hadde sterke kynnere regelmessig hele dagen men så gikk det over på kvelden og siden har det vært rolig. kansje det var sånne masrier. var vertfall mye verre enn vanlige kynnere. hadde også litt blod i trusa. i følge jordmor var det tegn på at livmorhalsen modnes/ åpner seg.

håper hun kommer i løpet av uka.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...