Gå til innhold

11. dager over og overtidskontroll idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er jeg 11. dager over og skal på overtidskontroll idag. Hadde blitt satt i gang i dag andre steder i landet, men her i Bergen blir ikke de nye retningslinjene satt i bruk før 1.nov! (Typisk)

Så er ganske spent på hva som skjer idag, vil jo sååå gjerne at de skal sette meg igang, syns vi har ventet leeenge nok nå. Er både sliten og lei i kropp og sinn! Vil så gjerne møte skatten vår, har jo ventet så lenge på å få møte henne nå <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :) Gikk fint på kontroll. Lille gull i magen har det supert. Hadde en cm åpning og legen strippet meg. Så hvis ikke fødselen skjer iløpet av helgen skal vi tilbake på søndag :) Håper inderlig det skjer noe før den tid!! Og uten igangsetting ;))

Skrevet

Håper fødselen starter snart da. Nå er jeg 9 dager over tiden og skal bli satt igang om 2 dager. Kan nesten ikke vente. Men jeg har lite symptomer på at noe komme til å skje før - kynnere og murringer har jeg hatt helt siden termin. Merkelig at ikke kroppen skal klare å gå i fødsel uten litt hjelp... jaja,, er uansett ikke lenge igjen for verken deg eller meg =) lykke til

Skrevet

Lykke til! Håper det blir du får møte gullet i løpet av helgen! <3 Uansett like rundt hjørnet nå! :D

Skrevet

Tusen takk, her er ting på gang så dette blir en spennende natt!! Er så klar for å møte mini nå så disse riene bare elsker jeg! ;)) Masse lykke til dere også, håper det skjer noe for dere også i helgen :D

Skrevet

Lykke til, krysser fingrene for at det blir baby inatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...