Gå til innhold

gud jeg lekker fostervann.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag at noe sprakk og det begynte å sove, men trur hode ligger så langt nede at ikke alt kommer på en gang:/ så nå går jeg her hjemme og vurderer om jeg skal dra inn over ( har 1 t og 15 min inn) eller vente å se hva som skjer. Hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel være greit å ringe til sykehuset;) Lykke til!

Skrevet

Du bør vel bare reise om vannet har gått, ja.

Det var sånn med meg sist, at hodet la seg som ei propp. Da jeg kom inn kunne de først ikke finne ut at vannet hadde gått, før de skulle sjekke igjen og jeg la meg ned. Da kom resten...

Ble lagt inn på barsel, og lå der til jeg var klar for føden.

Masse lykke til!!! :)

Skrevet

Åh, heldgigris! Jeg vil også ;)

Lykke til, nå blir det baby på deg!

Skrevet

Ser at innlegget mitt er sletta. Mulig det ikke var godt nok svar. Da jeg var gravid, (og det var i inneværende år) fikk jeg beskjed om å kontakte JM dersom vannet gikk. Fikk beskjed om at dersom man ikke kjente rier eller lignde, kunne man vente i 12 timer før man reiste til fødeavd. Man ville da bli satt på infeksjonsforebyggende tiltak. Fikk også beskjed om at man burde være i mest mulig vanlig aktivitet for å få fødselen i gang(her strides leger, Jm noen sier noe og noen sier noe annet).

(Dersom noen er uenig og vil slette innlegget er det ok.)

Skrevet

Da er jeg på sykhuset er lagt inn men eier er ikke kommet men blir satt i gang kl 07 i morgen vis det ikke skjer noe føre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...