jaaada Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 vi har en på to år og ei på fem mnd og har nå funnet ut at hun sover bedre når hun ikke sover på samme rom som meg. Ønsker at de deler rom noen år før hun får eget, hvor gamle har deres barn vært før dere la de på samme rom? hun våkner to ganger for amming -12 og 5- men storebroren sover somregel veldig godt og tungt. noen tips?
Malene & 2 1/2 små Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Lurer på det samme.... Har ei på 2,5 år og en på 5 mnd...
Bad habits har tre små Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Min mellomste slet veldig med søvnen, så de kunne ikke dele rom før i fjor. Da var de 5 og 2. De har hvert sitt rom, men synes det er veldig trygt og godt å ligge sammen, så de gjør det innimellom:-) Så lenge de ikke vekker hverandre, og det blir bare kav - så er det helt greit:-)
Tired mama Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Her startet mine to største med det nå nettopp. De er 5 og 2. De ville det selv fordi vi sov alle på samme rom i sommer på ferie hos foreldrene mine. Og de likte det. Før det hadde de hvert sitt rom, vi sleit litt med søvnen til han som nå er 2. Ingen erfaring med baby på samme rom som storesøsken dessverre... Selv om det sikkert ikke hadde vært noe problem å legge minsten på 2 måneder inn til storebrødrene nå, siden de store sover ganske tungt og minsten ikke er så veldig høylytt når han våkner på natten.
jaaada Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2011 oki, da prøver vi så får vi se hvordan det går;) er jo greit å teste ut i helga når begge har fri så kan vi evt sove på omgang.. takk for svar!
Tired mama Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Lykke til! Kommer helt sikkert til å gå helt fint! :-)
jaaada Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2011 håper det så krysser alt vi har:D sover mye bedre når jeg ikke hører på hennes søvnlyder.. far sover uansett så er jeg som er på allert hehe, ganske typisk det der;)
Tired mama Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 He he, kjenner til det der... Vi har nettopp lagt babyen på 2 mnd på eget rom. Første strekket før han våkner for pupp, vel og merke.
mine 2 små prinsesser :) Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 Her sover de på samme rom! null problem. Flyttet sammen når store frøkna var 2,5 og lille frøkna 6mnd. Begge sover hele natta. Når jeg legger de virker det som de er tryggere sammen! Veldig fornøyd med å ha de på samme rom Lykke te
jaaada Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 14. oktober 2011 så god å høre! har hørt at de gjerne blir trygger pluss sove bedre på samme rom. litt spent på åssen dette går men vi prøver med friskt mot:)
jaaada Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 15. oktober 2011 første natt gikk over all forventning! storebror sov gjennom to amminger og en gråt etter smokk og begge våkna 0630! lenge siden vi voksne har følt oss så uthvilt hurra!! håper det er en trend og ikke engangstilfelle.. ha en nydelig lørdag alle sammen!
Tired mama Skrevet 15. oktober 2011 #12 Skrevet 15. oktober 2011 Så deilig! :-) Krysser fingrene for at det er den nye trenden... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå