Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Er som snarest hjemme i kveld og henter litt klær og annet.

Siste uken har vært veldig omveltende.

Var i uke 32 forrige uke og hadde ordinær kontroll hos gyn tirsdagen. Tilfeldigvis bestemte hun seg for å ta en UL og fant et foster som var unormalt lite i forhold til uke 32. Hun sendte meg videre til Haukeland for videre kontroll hos spesialister onsdag. De var også enig om at dette fosteret var lite og hadde også for lite fostervann. Mistanke om morkakesvikt, uvisst av hvilken grunn. Kan ha noe med arvelig kolesterol problematikk i familien. Jeg ble øyeblikkelig innlagt og gjennomgikk en hau med sparketester de følgende dagene. Torsdag ettermiddag fikk jeg beskjed om at de ville ta keisersnitt på fredag siden de ikke var sikre på om han ville greie seg over helgen. Som sagt så gjort. Teddy kom til verden 7. oktober kl. 12.20. Han ligger nå på barneklinikken og så og si all min tid bruker jeg der. Han klarer seg veldig bra så dette skal nok gå fint. Men følelsene går jo i bølgedaler de lux.

Til alle bergensdamer, jeg har ingenting vondt å si om KK, de gjør en superb innsats der med de midlene de har til rådighet. En og annen politiker burde derimot tatt en runde på barneklinikken, de ansatte gjør en stor innsats, men lokalene og utstyr... ajaj.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143678876-tingeling-har-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tingeling!

Gratulerer med en liten gutt, selvom han kom for tidlig til verden! Godt å lese at han har det bra, og så bra at dette ble oppdaget i tiden. Ønsker deg og Teddy alt det beste og at han blir stor og sterk om kort tid! Håper du sender noen ord for å oppdatere oss om hvordan det går med dere. Klem til dere begge!!

Gratulerer så mye med lille Teddy! Godt han har det bra selv om han ble født for tidlig. Ble litt nervøs med en gang nå, men håper inderlig at han vokser seg stor og sterk fort. Vet du noe mer om grunnen til at han hadde vokst for lite? Hvordan er formen din etter keisersnittet?

Annonse

Hei!

Så godt å høre at det går bra! Har ventet spent på å høre hvordan det går med dere. Kjekt om du får tid til å oppdatere oss innimellom:) Mr Teddy vet det nok ikke - men han har en liten gjeng som følger han spent her inne på BIM :-D

Klemklem fra LA

Nå er vi i uke 34 (barneklinikken teller fremdeles de ukene der) og Teddy har vokst fra 1300 g (fødselsvekt) til 1417 g i dag. Første uken gikk han bare ned, men denne uken har han skjønt at dersom han suger på puppen så kommer det melk ut. Målet er at han skal kunne spise måltidene helt selv, men det kommer til å ta litt tid. Vi er fremdeles på barneklinikken og blir nok der noen uker til, inntil han har vokst seg stor og sterk og spiser på egenhånd og slipper å bli matet gjennom sonden.

Teddy var 1300 g og 39 cm når han ble født.

Jeg er kjempeglad for heia gjengen her inne :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...