Gå til innhold

Andre med STOR mage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 11 pluss 4 uker på vei, men ser seriøst ut som om jeg er minst 5 mnd!! Har vær på tidlig ul, og de så bare et barn, ellers hadde jeg vær overbevist om at det var fler... Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg er vel 11 uker i dag og har ikke kunnet ha på meg olabukse på mange uker, i går gikk jeg med en vid sort strikka kjole og enda var det noen som så det. Jeg er jo normalt helt uten mage så er sikkert lett og se også da men. Jeg har bare en inni der jeg og, men er jo luft og ekstra vekt som lager magen, så blir bedre når den blir litt hardere så man ser gravid ut ikke bare småfeit :o)

Skrevet

Kan jeg spørre dere når magen kom?

Jeg er i uke 7 og er flat som ei pannekake!

Skrevet

uff ja, all denne luften begynner jeg å bli lei... det er ok på morgningen men utover dagen blir det bare større og større. vanlig jeans har jeg sluttet å gå i...

husker ikke helt når oppblåstheten kom, men har vært det kasnkje et par uker nå - er 10+4 idag.

Skrevet

Hei!

Må si jeg også kjenner igjen det her. Selv er jeg bare 6+6, men er utrolig oppblåst på kveldene.. Magen blir hard og står rett ut :P De vanlige buksene er ikke mye behagelige å gå med, selv om jeg har sluttet å gå i de strammeste jeansene. Blir stas når det blir en orntlig mage <3

Skrevet

Min mage er og helt flat, er i uke 9.. Er i elendig from så skulle ønske at det synes litt på magen og, men den gang ei. Forrige gang jeg var gravid var ikke magen synlig før i uke 20.. men etter det vokste den fort. Så jeg må nok belage meg på å vente en stund på magen..

Skrevet

jeg her 11+5 og magen er mye større enn den har vært med de andre. Merker at kollegaene stirrer, for jeg har ikke sagt noe på jobb enda. Skal på ul til onsdag, men regner med at det bare er en!

Skrevet

Jeg er bare 7 uker, og føler meg og som i 5.mnd!! Helt forferdelig:(

Jeg skjønner det ikke, bare jeg så på testen ble magen stooor..... uff, gleder meg og til den blir hard, så jeg ikke bare ser småfeit ut...

Skrevet

Er 7 + 6 og denne uken spratt det ut en bollemage.. Lurer litt på hvordan en skal holde dette hemmelig til uke 12!?

Samboeren min foreslår å klemme på meg og se om gassen kommer ut.. Av alle hjelpsomme tiltak i heimen.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...