Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gei dere vet jeg ikke skal være her men må spørre dere som er gravide.. Noen som er blitt gravide på p-piller??

Jeg hår ei lita jenta nå på 2,5 år gått på p-piløer siden. +jeg har PCOS som tilsier at jeg kan være en sliter.

Tingen er at je er veldig aktiv i disse dager å har gått ned litt siden jeg ble stilt diagnosen så jeg er jo ikke overvektig jeg er 62 kilo og 163 lang.

Etter at jeg tok laser behandling i ansiktet gikk jeg på sterke antibiotika-uka før mens- ( merkelig blødning kom typisk bare på papiret) ingenting i mens uka i det hele.

Jeg opplever enn stor trang til enkelte matvarer så jeg har dilla på, sur sliten, trøtt og noen dager litt kvalm. Tok test å den viste negatift 6 dager etter forventet mens så nå klør jeg meg i hode. Humøret er veldigt sjiftene å ja.. Ingen tegn til sjikkelig mens. Hva sjer??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143678711-gravid-p%C3%A5-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei stikkr innom fra 2 trimester...

Eg er gravid for andre gang på p-piller. Men er nr 3 eg venter. Eg testet posetivt denne gang 2,5 uke ETTER forventet mens.. testet negativt en torsdag når eg var hos legen,men på lørdag morgen testet eg posetivt. Så kansje du skal vente ei uka å ta test ijen. Eller så kan de mulig var stress og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...