Gå til innhold

Når vokser puppene mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som nesten er ferdig med ruginga; når i graviditeten vokste brystene deres mest og hvor mye. Skriv gjerne hvilken størrelse dere brukte før graviditet og hvordan det utvikla seg. :D

Er så nysgjerrig og fasinert av hvordan kroppen forandrer seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine vokste en str frem til uke 18 ca. Etter det har det holdt seg stabilt heldigvis, var veeeldig vondt i en periode!

Skrevet

Hehe, morsom greie å fylle ventetiden med....

A cup i utgangspungtet (knapt), men kunne over til B cup iløpet av 1. trimester. Nå den siste uken har de blitt enda større og fyldigere, så fyller godt ut B cuppen. 32 uker nå. :-)

Skrevet

b/c cup til vanlig..i slutten av svangerskapet c/d..men skal love dere de ble myyye større den dagen melken kom!

Skrevet

Bruker vanligvis 75 A. Amme-bhene fra forrige barn er 80 C. Brystene vokser mest mot slutten og i dagene etter fødsel, hadde mye ødem i begynnelsen av ammeperioden forrige gang. To sprengte fotballer kjentes det ut som, da var også 80 C for lite, men det gikk seg til etterhvert.

Det er helt klart fasinerende alt som skjer med denne kroppen vår :-)

Skrevet

Her har de ikke vokst i det hele tatt... bruker fortsatt mine vanlige DD-cup-BHer i uke 36. Men de blir større når melka kommer.... :)

Skrevet

Dette svangerskapet har de ikke vokst så mye, bare litt.... Men tilsammen med alle tre gangene har jeg gått opp fra en 70 A til 75 D.... Denne gangen har de vel vokst 1/2 str el noe... ikke kjøpt ny bh, venter til etter amming er ferdig =) De fleste amme bh mine er str 80 D eller noe, men har en som er enda litt større som jeg bruker de første ukene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...