knerten09+ knerteline11 Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Lille snuppa sliter så når ho skal på do stakkar. Hun har bæsjebleie ca en gang i uka. Og denne gangen var det skikkelig hardt. Ho har strevd siden igår og presset og styrt. I dag har det kun kommet et par klumper i to omganger med ganske hard avføring og hun skriker når det kommer ut, så gjør tydeligvis vondt. Men jeg trodde barn som ammes skulle ha våt grøtaktig avføring? Det er det hun har hatt tidligere. Hun har forøvrig også spist mye mindre de siste par dagene. Pleier stort sett nesten tømme begge bryst, men nå gir hun seg av og til etter bare ett bryst. Hun får kun mme en gang innimellom hvis jeg er ute og ikke rekker hjem til amming + et par ganger når jeg har hatt litt lite å gi på kvelden. Noen flere som har opplevd hard avføring på så liten baby? Den er såpass hard at jeg kan dumpe den i do ut av bleia uten at den henger fast. (hehe må le litt og nå av oss mødre som kan legge ut om konsistens på avføring som om det skulle være hvilken som helst hverdagssak).
Mine2Små Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Hehe, må le litt av den siste steningen din, babyavføring er jo en hverdagssak for oss småbarnsmødre Men det høres jo ikke helt bra ut eller normalt at en baby som kun får mm har så hard avføring. Jeg ville nok tatt en telefon til helsestasjonen i morgen tidlig om jeg var deg... Greit å få noen tips og råd der, og sjekke om det evt kan være noe i din kost som babyen ikke tåler.. Stakkar liten, høres ikke godt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå