Trultetryne Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Grattis! Jeg husker deg fra høsten 2009
Tigerpote Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2011 Tusen takk og gratulerer til deg også! Jeg husker deg og:) Termin 15. juni jeg da, etter egne beregninger.
Amia Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg husker dere begge fra høsten 09 jeg også Gratulerer begge 2! Termin 12 Juni her;)
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Gratulerer så mye! Husker deg godt fra 09. Fikk jenta mi 12.desember. Nå er termin 7.mai. Blir morro å følge hverandre i dette svangerskapet også. da får vi prøvd oss som vårbaby mamma'r også. Klemmer sendes din vei.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Oj, nå fikk jeg nesten frysninger... For bare et par dager siden tenkte jeg å lage et innlegg og spørre om du hadde begynt prøvingen (mener du skrev dere skulle prøve "til høsten"), og her leser jeg at du er graviiid :) Gratulerer så masse!!!!! Jeg er ca. 8+3 nå. Morsomt at vi følges igjen. Forrige gang var du litt tidligere ute enn meg, mens nå ligger jeg et par uker foran, hehe. Håper bare det går bra nå... SPENNENDE!!!
Tigerpote Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2011 Hei! Så artig at det gikk så kjapt denne gangen for dere:) Jeg er i uke 6, ca. 5+2 tror jeg. Litt foran du da:) Her klaffet det på første forsøk, men så dro han fra meg gitt. Så denne gangen er jeg alene med jenta vår og med magen, veldig rart. Men jeg skal da klare det:)
Tigerpote Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 14. oktober 2011 Hei:) Husker deg også Ja, det blir litt annet å skulle føde på en annen tid på året! Er glad for at jeg er annengangs, kjenner at jeg er litt¨mer avslappet i forhold til en god del, selv om jeg denne gangen er alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå