Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammet lillemann som vanlig nå i kveld og la han i senga si. Ventet på høylytte protester da jeg gikk ut av rommet, men det var helt stille!!

What??? Min lillemann ropte ikke som en crazy baby og kjørte seg selv helt oppi det røde felt, nei han sovnet momentant :D

Lykkefryd og håper det varer :)

og ps vi har ikke kjørt skrikekur

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Opplevde noe av det samme ikveld faktisk, og håper det varer her også!! (avvente fra puppen for noen uker siden, og det gikk over ALL forventning, deilig!!) Spesielt siden alle maser sånn om at man gjør seg selv en kjempestor bjørnetjeneste ved å amme i søvn, og at avvenning vil bli omtrent umulig... Det stemmer ikke helt med min erfaring nei, verken når det gjelder samsoving, pupping i søvn, bleier eller smokk! (Eldstejenta sovnet uten smokk for første gang ikveld også, uten så mye som en eneste protest:) Liten avsporing dette, men jeg ble litt inspirert hehe;)

Vi får krysse det som krysses kan for at dette vil vare, det hadde vi fortjent synes jeg :D

Skrevet

ja vi fortjener en enklere liv etter dette første året med ekstremt lite søvn.

Jeg krysser alt for at det skal vare for oss begge :)

Amming i søvn fungerer mindre og mindre her, så hvis han aksepterer å bare bli lagt ned nå, så halleluja sier jeg og aner ikke hvor det kom fra, for han har aldri gjort det før.

Vi får se om han vil opp i senga vår i natt og om det er puppen han skal ha da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...