Gå til innhold

Noen som har prövd ProArgi-9 Plus(L-arginin) og Mistify fra Synergy?? Har kronisk muskelsmertesyndrom og har nå snakket med en som selger dette som sier det vil gjöre meg frisk, men jeg er litt skeptisk...

Anbefalte innlegg

Prisen var jo litt stiv.. 2000 i mnd de först mndene. så 1000 kr i mnd. Er jo verdt det hvis det funker, for jeg betaler mer enn det i behandling pr mnd.

Er i en skikkelig dårlig periode nå med store smerter og er DESPERAT! :(

Fortsetter under...

hvis noe høres for godt ut til å være for sant... er det det.

Google muskelsmertesyndrom og dette produktet og se hva du finner, folk nevner nok om de er fornøyde/ ikke fornøyde.

Hvis det hjelper finnes det objektiv forskning på det

seff sier selger at det hjelper, han vil tjene penger

Ja, sånn innstilling har jeg også, men jeg er ganske så desperat!

Har googlet og googlet og blir ikke klokere. Er ganske delte meninger om det.

Noen er skeptiske, andre prishyller det.

Leste om produktet for förste gang her inne, flere som har anbefalt det mot fibromyalgi, så hadde vaert fint å hört noens erfaringer og tanker.

Er det HELT ufarlig, gjör jeg det glatt.

Men selgeren sa at det var heeelt i orden og tilogmed BRA å bruke det når man ammer, noe jeg gjör, og de brukte det i USA mot svangerskapsforgiftning osv osv..

Men.. ja..

Både jeg og mannen min går på det, jeg har ME med muskelsmerter og mannen er frisk men med mye ryggvondt, stive muskler osv.

Det begge merker er økt energi, og at vi aldri er syke lenger. Kjenner vi kriblingen av en forkjølelse e.l. dobler vi dosen juice (utrolig mange antioksidanter i aqai-juicen) og det glir over.

Jeg er mye bedre i muskelsmertene mine, men ikke 100% frisk. Vanskelig å si om det er synergien som er årsaken eller om jeg ville vært bedre uansett..

Mannen min er helt frelst, han har mye mer energi (sluttet helt med en dupp etter middag, våkner tidligere om morgenen full av krutt i armer og ben osv) og han har mye mye mindre vondt i rygg og nakke. Han sier også at han aldri har munnsår lenger, noe han ofte hadde før, og generelt føler seg mye bedre. Han har også gått ned 5-6 kilo i vekt. Han var ikke overvektig, men hadde et lite alderstillegg på magen som har forsvunnet.

Vi kommer ikke til å slutte med det igjen siden vi føler det gir oss mye. Søsteren min som er toppidrettsutøver begynte også på det og følte hun fikk mye mer energi og overskudd.

Eneste negative jeg kan si er at jeg hadde hodepine første tiden på det, i den detox-perioden til å begynne med som man tar dobbel dose fikk jeg hodepine. Vi føler det er verdt pengene, men du må jo nesten prøve selv og se om det tilfører deg noe.

Tusen takk for svar! Så spennende! :D

Ramlet litt ned i kjelleren i sted, da jeg var litt skeptisk etter först å ha vaert gira på å kanskje funnet en lösning. Men nå ser jeg litt lyst på det igjen :P

Ettersom formen min er så dårlig om dagen, er alt en forbedring og er det nå bare 30% bedring så er det verdt det.

Men måtte dere begynne på "dobbel dose" i starten? Og hvor lenge har dere gått på det?

Synes akkurat det höres litt skummelt ut, jeg..

Annonse

Har ikke prövd det, nei.

Men har hört mye godt om det.

Nå har jeg vaert gravid og ammer nå, så jeg må vente med å pröve ut sånn medisin.

Men kan noe kosttilskudd fungere slik at jeg slipper medikamenter, så heller det!

Det er et kosttilskudd, og ikke farlig.

Men de første månedene som det koster litt mer tar man dobbel dose for å "avgifte" kroppen. Det er ikke skummelt, men du kan godt la være om du ikke føler det er rett for deg. Da vil det bare ta litt lenger tid før du får maksimal effekt av tilskuddet, ikke noe værre enn det ;)

Mannen min hadde litt hodepine i to dager, jeg hadde det lenger. Det kan lønne seg å trappe opp litt så kroppen venner seg til det.

Du kan se utallige foredrag om dette tilskuddet på f.eks yotube, eller lese om det på nettet. Det er selvfølgelig noen som ikke er fornøyd også, men som Fedon Lindberg sa så fint på TV nå nettopp, ingen er like og vi trenger litt forskjellige ting. Det som er rett for meg trenger ikke være rett for deg.

Akkurat dette kosttilskuddet fungerer for meg, om det fungerer for deg er det bare en måte og finne ut av. Det er kanskje verdt et forsøk?

Hilsen anonyme over her som fortalte at både jeg og mannen går på synergi.

Faren min begynte å jobbe med synergy en stund etter han fikk ms. Han begynte med dette som fulltidsjobb. I fra han fikk diagnosen spådde legene at han kom til å bli sengeliggende i løpet av 10 år pga av hyppigheten av "anfallene". Etter at mlm-selskapet han jobbet for ble endret og gav lite avkastning begynte han å jobbe for synergy.

Siden han er veldig kjent i denne typen miljø for sin arbeidsinnsats ble han ønsket velkommen til Usa, fikk en hel haug med prøver og en maskin kalt bi-pro (er ikke helt sikker på om det skrives rett,men det uttales iaf slik. En avansert makin som måler blodårenes elastisitet). I tillegg fikk han møte den kjente legen dr.Joe Prentergast. Dette har for han forandret livet hans og han er sikker på at, pga produktene han tar i dag fra synergy, sammen med vitamin-d har gjort til at det ikke synes på han at han er syk. Ei heller merker han så mye til det.

Her i huset tar alle mann proargi9+ og mistfy. De minste får mest av mistfy og alle har dratt nytte av det. Jeg har bla vært veldig plaget med dårlig blodsirkulasjon og dette er nå blitt borte. Dette er en effekt den har blitt kjent for av hele og mattilsynet i usa.

Men det er som noen over sier. Den funker ikke for alle,men den funker bra for mange og er verdt å prøve. Jeg vet stort sett bare om at folk har hatt god effeket av å bruke det.

Om du vil ha mer informajon om dette så er det bare å si i fra. Jeg har masse av det om du vil vite mer.

Mvh

M

Åh, så spennende! :D

Ja jeg har masse jeg lurer på!

Jeg ammer jo fortsatt sönnen min på 4 mnd, og har jo tenkt å gjöre det en stund.

Han som skal selge meg dette forsikrer meg om at det ikke er farlig for baby, men heller bra. Og i USA får de såkalte "superbabyer" pga dette, der de utvikler seg raskere og det var ikke måte på.

Han lovpriste produktet på en så måte at jeg ble litt skeptisk :P

Sönnen min kommer foran alt.

Er det virkelig ikke skadelig for baby? Jeg er redd for at når jeg skal begynne i dobbel dose for å få en såkalt "detox" av kroppen, få bort slaggstoffene osv, er jeg så redd for at det skal komme giftstoffer i melken..

Vet du om dette er tilfelle?

Annonse

• 3 år senere...

Skulle gjerne visst hvordan det gikk, om det ble til at du prøvde Proargi? Jeg prøver det ut på lavt stoffskifte. Til nå er verdiene mye bedre!Håper det fortsetter :) Jeg forstår det slik at det er lurt å få i seg nok vitaminer og at jeg nok ikke har klart dette med vanlig mat.

Når noe virker for godt til å være sant, er det nesten ALLTID det... Spesielt når det koster så mye. Se program "folkeopplysningen" om supermat på NRK. Jeg ville aldri tatt sjansen på å amme samtidig. En ting er å teste ut på egen kropp, men ikke på baby.

Anonymous poster hash: fe684...c3e

Når noe virker for godt til å være sant, er det nesten ALLTID det... Spesielt når det koster så mye. Se program "folkeopplysningen" om supermat på NRK. Jeg ville aldri tatt sjansen på å amme samtidig. En ting er å teste ut på egen kropp, men ikke på baby.

Anonymous poster hash: fe684...c3e

Har lest om dette ganske mye og vet hva det er i ProArgi og det er rene vitaminer. Hva det er i brødskiva vet du ikke, faktisk. Det er og testet ut såpass mye nå og ingen har funnet noe negativt om dette enda. Så jeg har ingen tvil der på at jeg kjører på... spesielt når verdiene er såpass mye bedre. t.o.m legen anbefaler vitaminer. Spesielt trenger jeg B og D ved lavt stoffskifte, noen det er mye av i PA9. Er langt i fra noen testperson, da det er ferdig testet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...