Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har begynt å planlegge ettårsdagen til deres lille gull? En stund til enda her men begynte å tenke litt på det i dag. Noen tips om hva man kan gjøre for å gjøre stas på den lille prinsen/prinsessa? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Madolyn
Skrevet

Var i 1-årsdag til ei vakker prinsesse for en måned siden :)

Det startet på en lørdag klokken 12, og vi fikk deilige rundstykker med ost, hjemmelaget tunfiskrøre osv, og så var det muffins med rosa strøssel, sjokoladekake og kaffe etter det. Hele greia holdt på i ca 2-3 timer, og det var veldig koselig!

Når de er 1 år er de jo fremdeles så små, og har jo ikke helt begrep om hva bursdag er, så det var ikke høytidelig på noen måte :) Burs-dagsjenta og ei jente til satt og lekte med hverandre, mens de voksne satt og og prata, og Muffin og jeg vagget rundt i bæreselen :) hehe

Skrevet

lillemanns er like om hjørnet og jeg skal lage han en krone også skal vi ha muffins, kanskje en gulrots en til han :) og noen søte til oss andre også blir det vel en langpannekake med lys på :)

Vi skal heller ikke ha noe stort selskap siden vi nettopp har flyttet og ikke kjenner noen med barn her :/

Hadde vi vært i spania, så hadde selskapet bestått av 8 babyer og ca 20 voksne, men nå blir det betraktelig færre. Men lillemann vet jo ikke noe om det. :)

Skrevet

Vi skal ha ett for familie og ett med venner (plassmangel+ ingen dåp/navnefest).

Tar det fra 15.-tida og utover på to søndager. Fikk tips her inne om å servere pizzasnurrer, bakte dem i dag, ble ekstremt gode og bolla likte dem hun og. Og så lager jeg muffins og setter frem vin og kaffe og brus og sånn. Og ballonger da, bolla er glad i det

På vennedagen kommer det andre barn, vurderer å kjøpe en hvit papirrull og fargestifter da vi ikke har nOe leker til større barn (kommer 4-åringer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...