7569 Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Hvilke leker har dere? Føler litt at min er litt lei av baby gymmen..
Gjest Madolyn Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Heng opp et speil? Ellers er det veldig kjekt dersom du kan bytte ut lekene som henger i babygymmen, selv bytta jeg de ut hver lørdag (hadde 8-10 leker som gikk på rundgang; hengte de opp i hyssing om de ikke kunne festes på andre måter). Ellers elsket, og fortsatt elsker, gutten vår å sitte i sin babybjørn vippestol og vippe seg selv opp og ned, og leke med denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70108177/ Enkel å sette over vippestolen, og enkelt å bytte ut lekene.
Håpefull77 Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 - tøybok med knitrepapir, - tøylarve med knitrepapir og rangle inni se link http://www.br.no/MERKER/BELLINO/BELLINO%20myk%20larve.aspx?id=623607 den har vært veldig populær. - Rangler i tre med kuler og bjeller. - Rangler i stoff med plastringer rundt som lager lyd. - Speil. Vi har plukket av lekene fra babygym og en sommerfugl med speil, farger og knitrepapir har vært veldig populær. Vi bytter også stadig ut leker i babygym. Kluter med farge som vi knyter i en ring i ikea babygym er populær. På en eller annen måte så klarer hun å få den av. Vi har også den babygymmen som Madolyn tipset om. Samt en annen med myke bøyler og teppe under. Vi har også arvet et akvarium som lager lyd og har lys når hun dytter på det. Kjempepopulær å ligge på magen og dytte på. Vår unge er veldig glad i leker med knitrepapir. Det er vist ikke alle som er det. Så du må nesten prøve ut litt. Jeg kjøpte en rangle til 300 kr med strikker og trekuler som helsesøster anbefalte og som fysioterapauter anbefaller. Får kjøpt den på riktige leker. Den har ikke vært så veldig populær, men jeg kjøpte den kanskje litt for sent. Hun var 4 mnd. Men den er veldig morsom å kaste i/bortover gulvet. Så det er derfor jeg kanskje tolker at den ikke er populær, men at den faktisk er morsom fordi den bråker fint når den fyker bortover gulvet. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå