Carla78 Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg henta gutten min i barnehagen idag, og fikk beskjed om at han har hatt flere bleieskift med rennende avføring idag. Jeg henta ham til vanlig tid etter jobb, og de har ikke ringt om dette tidligere idag. Da blirjeg usikker, skal han være hjemme i morgen? Barnehagen sa ikke noe spesifikt om dette bare at det kan være smittsomt. Jeg har ikke merket noe til rennende avføring her hjemme, og han er i fin form (kanskje litt mindre matlyst enn vanlig) men ellers er han helt som vanlig. Hva skal jeg gjøre? Dumt å være hjemme fra jobb hvis han bare har vært litt løs, men samtidig kjipt hvis han smitter noen av de andre og har diare imorgen også. Meninger anyone?
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Hvis han ikke har hatt en eneste løs bleie fra ettermiddagen i dag og til i morgen tidlig, så ville jeg levert han i barnehagen. Min lille er ihvertfall fortsatt litt "sensitiv" på hva hun spiser, og kan fort få løs mage hvis hun spiser f.eks for mange druer eller annen frukt til mellommåltidet. Men så lenge hun beholder både middag og kveldsmat, så tenker jeg at det ikke er noe problem å levere i barnehagen neste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå