monca*84*j12 Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Ja da.. er her enda jeg.. Dvs jeg har ikke vært her inne på bim på år og dager.. Men er fortsatt prøver. Nærmer oss 4 år med stormskritt... Er det noen kjente igjen her nå? Håper jo ikke det da klem klem
Ønskergjernesnart Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Hei Monca =) Jeg er her jeg,men er ikke så aktiv (har vel aldri vært så aktiv men ) Prøver på nr 1 enda her også, godt å vel 4 år siden vi startet prøvingen. Het vel wantbaby09 og vilhababyprøvdlenge =) må bytte litt nick innimellom... Jeg ble gravid i november 2010 , men mistet i SA i januar, så den lykken varte ikke lenge,men en liten trøst er jo at vi greide det? =) Intet nytt her,jeg har vært på noen runder med pergo men jeg vet jo jeg har eggløsning,så er kanskje ikke der problemet ligger? Og du da,Monca? Hvordan ligger du an i utredning? Vet du hva som gjør at det tar så lang tid? Ser det er flere å flere av oss som sliter som hopper videre,og det gleder meg,samtidig som jeg håper at jeg også følger etter,også de andre som sliter... Kjenner jeg blir irritert på dem som er nye prøvere som mener 1-2-3 pp er fryktelig lenge... ÅÅÅÅÅÅHH!!! Hva med 45 pp!? Hallo!!! Men det er bra at mange blir gravide fort,men nå må det være vår tur også snart!! Jeg ser Drømme-stressless innimellom,men det er vel slik,vi blir litt mer inaktive her inne. Kjenner jeg tenker mer på det av å være her inne... Så prøver å begrense meg,samtidig som jeg kan kikke innom innimellom uten å sitte her på timesvis... Samboer mener jeg har blitt gal... =) Haha , når vi koser oss i sengehalmen nær og rundt EL,så må æ si at han ikke må hoppe av før han har ligget inni meg ett minutt =) Ligger også selv en stund etterpå,så alt er igrunn utprøvd av tips å råd... Men nå får jeg runde av, så håper jeg på en god oppdatering fra deg også snart :-) Ha en fin dag videre , Monca og dere andre som leser =) Forresten , er på dag 17 i syklus,hadde el på dag 15 denne gangen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå