Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Hei, Jeg er allerde sykemeldt , og syntes dette er kjedelig, Sykemeldt pga kvalme og oppkast. Noen flere som har det sånn ? Noen som vet når man kan ta tidlig ultralyd ?
bolla12 Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Tidlig ul kan du vel egentlig ta allerede tror jeg. Vet at i risikosvangerskapa kan man få det fra uke 6-7. Kjenner også til kvalmen, jeg hadde det på samme måte når jeg var gravid første gang.. Kastet opp i 4 mnd. Nå re jeg bar 5+2, så merker ikke så mye enda bortsett fra litt kvalme. Du kan forresten få medisin av legen mot kvalme.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Hvordan medisin er det ? Dette er også min andre, men 1 gang var jeg ikke så kvalm og ikke så tidelig som dette ;(
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 hei du kan be om kvalmestillende AFIPRAN ( da må du ha resept) eller prøve prostafen mot reisesyke.
bolla12 Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Der fikk du svar ja Jeg var litt usikker på hva det het, da jeg bare har hørt snakk om de. Men er nok sikkert verdt å prøve ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå