Gå til innhold

3 dager igjen:)

Dobbel lykke:)

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Ja da er sannelig dagen vår snart kommet da vi skal få se vår datter nr. 2 og 3 komme til verden (eneggede jenter) . Er nå 36 + 4 dager på vei og har fått tid for igangsettelse på mandag (17. oktober) kl. 07.15. Jeg må innrømme at jeg liker mindre å vite når det skal skje enn at det skjer av seg selv, men sånn er det nå bare denne gangen. Må bare tenke at jeg er i de tryggeste hender. MIn første fødsel (Hun er nå 5 år) gikk kjempefint, men det er litt skummelt nå når det er 2 som skal ut. Jeg vet at tvilling 1 ligger med festet hode, at livmorhalsen er avflatet og at jeg har 1-2 cm åpning, så sånn sett så ligger ting til rette for en god fødsel. Jeg krysser fingrene for at det ikke trekker veldig ut i tid og for at tviling 2 takler fødselen bra slik at ikke noe uforusett skjer (f.eks. keisersnitt). Skal bli spennende å se hvordan epiduralen virker, da jeg ikke hadde dette i min første fødsel.

Jeg vet at mine to nurk ikke er mer enn drøye 2000 gr hver, men satser på at de er sterke og klare for verdenen her ute:) Vi gleder oss veldig til å treffe dem. Storesøster er mer reservert og ikke like glad for det som skal skje, men det tror jeg endrer seg fort når de to små kommer ut av magen:) Jeg satser på å komme tilbake for å skrive om min fødselshistorie her, og jeg satser på at den blir like "fantastisk" som min første fødsel.

Ha en fortsatt fin torsdag alle sammen!

Fortsetter under...

så utrolig spennende. Tenk at nå er ventetiden snart over! Høres ut som om alt ligger til rette for en han fødsel, med tanke på at nr 1 har lagt seg i riktig retning og hodet er festet! Men jeg skjønner at det er litt rart å vite når det skal skje, men sånn blir det vel for flere av oss ;-)

Ønsker deg Lykke til med fødselen, og storesøster!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...