Pumba78 Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Her har vi vært dårlige på å spise sammen og på å spise ting baby kan spise. Vi har ofte epist etter kl 20 og lager mye sterk thai, indisk osv. Hvordan får barna deres maten? Most eller i biter de kam gafle selv med henda? Hva lager dere?
kinaputten Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 ikke alltid vi får spist sammen alle sammen, noen ganger spiser bare jeg og lillemann sammen. Han spiser biter og most mat i sausen, feks så lager vi -spagetti bolognese, salter etterpå -laks i mange varianter med grønnsaker, ris,potet etc -torsk i hvit saus med potet og gulrot, salter sausen etterpå -kylling bakt i tomatsaus med ris,potet etc -fiskeboller i hvit saus -hjemmelaget fiskegrateng -i dag har vi voksne hatt finnbiff og han spiste sin mat tidligere, men han satt ved bordet sammen med oss og smakte på vår mat og han likte det -hjemmelagede gryteretter med masse grønnsaker -hjemmelaget lasagne -har også laget baby pizza til han når vi har hatt taco pizza hans hadde tomatsaus, litt skinke og ost -shepards/cottage pai -marokanske kjøttboller med cous cous ja det var noe av det vi lager, må nesten stoppe før lista blir for lang og ingen gidder lese den. Og jeg er hjemme enda med lillemann, så jeg har ok med tid til å lage mat, enn så lenge ps lager store porsjoner sånn at vi har i fryseren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå