Gå til innhold

Blir satt igang i morgen kl 08.00!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av svangerskapsforgiftning, ble det bestemt at jeg skal settes i gang i morgen kl. 08.00! Jeg er så redd, men samtidig så lykkelig over av ventetiden snart er over :) Gleder oss enormt til å få hilse på prinsen! <3

Ble strippet idag på kontroll, og har allerede to cm åpning.. Lurer på hvordan de legger løpet i morgen.. huff.. Wææææ! I morgen (mest sannsynlig) blir jeg mamma for første gang! Ul termin er den 22. oktober, så gullet er ferdig utviklet og klar for å komme ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også satt igang imorra pga stoffskifte og litt andre ting.. hvor i landet skal du?

Uansett! Masse lykke til! Skummelt, men skal jammen bli godt å hilse på mageboeren ;)

Skrevet

Masse lykke til :) Kjempe spennende! :D

Skal på overtidskontroll imorgen (min 11. dag over, så håper de setter meg igang også)! ;)

Skrevet

lykke til! Jeg ble satt igang for 4 år siden. Bare gode minner :) sov godt i natt. Du trenger hvile før den store dagen.

Skrevet

Så spennende!! ;) det blir helt sikkert fantastisk! Hvordan fant de ut av svangerskapsforgiftning? Har du følt deg dårlig? Synd å få det nå på slutten, men virker til at de har det under kontroll :) så sniker du fra 22.oktober-terminen da :) må innrømme jeg er litt sjalu for at du får møte den lille nå :) masse lykke til! :)

Skrevet

En dag på termin som skiller oss :) men du blir først ut :)) Lykke til med fødselen :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...