oktober prins Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 På grunn av svangerskapsforgiftning, ble det bestemt at jeg skal settes i gang i morgen kl. 08.00! Jeg er så redd, men samtidig så lykkelig over av ventetiden snart er over Gleder oss enormt til å få hilse på prinsen! <3 Ble strippet idag på kontroll, og har allerede to cm åpning.. Lurer på hvordan de legger løpet i morgen.. huff.. Wææææ! I morgen (mest sannsynlig) blir jeg mamma for første gang! Ul termin er den 22. oktober, så gullet er ferdig utviklet og klar for å komme ut
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg blir også satt igang imorra pga stoffskifte og litt andre ting.. hvor i landet skal du? Uansett! Masse lykke til! Skummelt, men skal jammen bli godt å hilse på mageboeren
♥ Min engel ♥ Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Masse lykke til Kjempe spennende! Skal på overtidskontroll imorgen (min 11. dag over, så håper de setter meg igang også)!
Anette_33 Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 lykke til! Jeg ble satt igang for 4 år siden. Bare gode minner sov godt i natt. Du trenger hvile før den store dagen.
Kath+3 Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Så spennende!! det blir helt sikkert fantastisk! Hvordan fant de ut av svangerskapsforgiftning? Har du følt deg dårlig? Synd å få det nå på slutten, men virker til at de har det under kontroll så sniker du fra 22.oktober-terminen da må innrømme jeg er litt sjalu for at du får møte den lille nå masse lykke til!
vi3 Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 En dag på termin som skiller oss men du blir først ut ) Lykke til med fødselen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå