ToneC Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Synes det til tider blir veldig kaldt på soverommet til tassen. Vet det er anbefalt ca 18 grader, men han er ofte så iskald da. Ligger i pysj og med dyne. Hva har dere på småtrolllene? Og hvordan får dere det varmere på rommet, ovn??
Bad habits har tre små Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg kler mer på, istedet for å feks sette på varme. Har en tjukk ullpysj fra nøstebarn. Innimellom bruker jeg vanlig bomullspysj, men da har jeg en ullbody under. Han ligger jo sjelden under dyna hele natten, og det blir altfor kaldt med bare bomullspysj.
kinaputten Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 jeg har ullpysj og hjemmestrikka ullsokker på han og en sovepose og dyne oppå der i tilfelle han sparker av seg dyna, i kveld er det iskaldt på rommet, kun 1,8 gr ute nå, men han er varm og god der oppe http://www.englebarn.no/Ullkl%C3%A6rtilbarnogbaby/tabid/183/CategoryID/151/List/0/Level/a/ProductID/279/Default.aspx http://www.vidunderbarn.no/productdetails.php?product=428 jeg har sovepose fra grobag
Gjest Madolyn Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Her står termostaten på barnerommet på 18 grader året rundt hehe.. Har varmepumpe ,så vi kan ha huset kjølig på sommeren og varmere på vinteren. Muffin er varmblodig, og sover med bomullspysj og dyne.
Cruella De Vil Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Vi bruker også bomullspysj og dyne, og jenta vår er god og varm, hun. Jeg vet ikke akkurat hvor mange grader det er på rommet, men hun sover på vårt rom, og vi lufter om natten, så det er jo ikke særlig varmt. hendene er for øvrig kalde om natten, men det er ikke noe farlig, og det virker ikke som om det plager henne. Når det blir vinter, tenker jeg vi går over til ullpysj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå