FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Vet ikke helt hva jeg føler enda.. ganske redd tror jeg. Men det var visst til det beste for både meg og baby, så da blir det jo det. Pluss at det er jo ganske greit å vite at nå kommer han Ska sette inn ballong først, noen med erfaring der?
RosaParasoll Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Kan jeg sørre hvorfor det ble bestemt at igangsetting var det beste i ditt tilfellet? Min lege har sagt at hun ikke vil at jeg skal gå noe særlig over, men ettersom jeg har skjønt er det vel sykehuset som tar den endelige avgjørelsen?! Har ikke det minste tegn på at det skal skje noe i nærmeste fremtid, så er redd for at jeg ender opp med å bli satt igang..
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg blir satt igang pga at stoffskiftet mitt har kollapset helt og de er redde for at jeg skal bli for tappet og sliten. Hadde også litt lite forstervann og lillegutt i magen lå litt under gj.snittet i strl. Så det var en helhetlig vurdering. Jeg selv vil også få det igang nå, mens jeg har litt motivasjon igjen Var ikke ønskelig å bli igangsatt, og jeg er ganske redd, men det er jo til det beste. Anbefaler deg å ta kontakt med fødestedet ditt og forklare situasjonen, leste innlegget ditt lenger ned her! Lykke til
nytt bøllefrø i okt Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Lykke til jeg skal på lørdag kveld jeg og lurer litt selv med den ballongen
ballerinaen_ Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Hei =) Jeg ble satt i gang for litt over 2 uker siden. 2,5 uker før termin. Jeg var ikke så moden. Fikk satt inn ballong på Fredags morgen og en time etterpå begynte det med masse mensenmurringer som gjorde skikkelig vondt og maserier. Til Fredags natta dabbet det av og jeg hadde ingen smerter. Lørdags morgen tok de ut ballongen, som ikke hadde gjort noen nytte og jeg fikk den første modningstabletten. Hadde masse rier, men de var ueffektive. 2 modningspiller til fikk jeg med 6 timers mellomrom. Søndags morgen hadde jeg knappe 2 cm, for en nedtur, men nok til og ta vannet. Vannet ble tatt og riene startet for fullt. De kom tett og jeg fikk fødestue. Lå en time i badekar, noe jeg absolutt vil anbefale Var deilig og avslappende. Fikk drypp etterpå og lå med dette i nesten 12 timer. Det var, unnskyld uttrykket, HELT forjævlig. Riene kom uten pauser og det ville jo pokker ikke åpne seg. Etter nesten 12 timer med drypp, og bare 4 cm åpning ble det keisersnitt. Dette høres kanskje skremmende ut, men alt i alt var det faktisk en fin opplevelse og jeg vil allerede ha flere barn. Gruer meg ikke for det. Når du ligger der, så er du i din egen verden. (fødeverden som jordmor sa :-p hehe) Jeg vil ønske deg så masse lykke til og kos deg med lille skatten
oktober prins Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 Masse lykke til ) Jeg blir også satt igang i morgen kl 08.00! Gruer meg veldig, men gleder meg også noe helt forferdelig t å treffe prinsen vår <3 Krysser fingrene for at både du og jeg får en fin opplevelse
oktober prins Skrevet 13. oktober 2011 #9 Skrevet 13. oktober 2011 Masse lykke til ) Jeg blir også satt igang i morgen kl 08.00! Gruer meg veldig, men gleder meg også noe helt forferdelig t å treffe prinsen vår <3 Krysser fingrene for at både du og jeg får en fin opplevelse
nyttårsprins Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Lykke til til dere som blir igangsatt!! Det går sikkert bra! Dere er snart i mål!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå