Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 13. oktober 2011 #1 Del Skrevet 13. oktober 2011 Er det bare meg eller er det flere som opplever dette..... Når jeg går inn på en tråd for og lese, får jeg ikke opp alle innleggene på denne tråden. Går ut igjen og inn på nytt. Noen ganger kommer alt opp, andre ganger gjør det ikke det.....er så lei dette:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 14. oktober 2011 #2 Del Skrevet 14. oktober 2011 Heisann. Dette er et problem vi dessverre har hatt lenge. At innlegg på en måte sitter fast et sted, og ikke blir vist. Det er heldigvis ikke altfor ofte det skjer, og jeg kan (nesten) love at det ikke kommer til å skje når vi legger om. Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 14. oktober 2011 Så bra:) Personlig sliter jeg med det hver dag synes jeg.....har spurt andre brukere her inne hvilken browser de bruker og om de har mange faner oppe av gangen. Lurte på om dette kunne bety noe. Men forsto vi slet med det samme, selv om vi brukte ulike browsere. takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 14. oktober 2011 Synes jeg personlig sliter med dette hver dag:/ Har spurt andre bruker her inn hvilken browser de bruker og om de har oppe mange faner av gangen. med tanke på om dette forsinket mye.....men fikk svar på at dette nok ikke har noen sammenheng. Takk for svar:) håper det retter seg snart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå