Gå til innhold

Da har vi vært på tidlig ul :D

Anbefalte innlegg

Hun satt meg tilbake fra 8 uker til 6+1 og hun oppdaget noe som kunne være en tvilling, så skal tilbake i slutten av nov. det var vist ikke så enkelt og se siden den kunne være for liten til og bli oppdaget.

Fikk selvfølgelig beskjed om og ikke tenke så mye på det, men det er jo lettere sagt enn gjort :D

Fortsetter under...

Men hva mener de med, at de har funnet bor som ser ut som en tvilling? Er det tvillinger, eller har det vært det? Det er jo ikke så lett å ikke tenke på det. Jeg hadde ihvertfall ikke latt være å tenke på det. Noen ganger henger ikke medisinskpersonell, med i den virkelige verden. Uff, føler med deg!

Hun fant en "pose (tror det var ordet hun brukte) nr 2" Hun kunne ikke se noe inni der sånn ting var nå men hun hadde opplevd at det har dukket opp i ettertid hos andre så alt kan skje sa hun..

Så vi skal på ny u i nov, å da har den enten forsvunnet eller så er det to babyer der..

Ja der sier du noe, jeg klarer ihvertfall ikke og glemme det. Min kjære ble så satt ut at han stod og svaiet og stammet til gyn da hun sa det :D

DET er lettere sagt enn gjort ja. Greit å få forberedt seg mentalt hvis det er tvillinger liksom ;) Har inntrykk av at mange leger mangler litt sosial intelligens.

Hva tenker dere om tvillinger da? :)

Ønsker dere uansett lykke til!! Blir spennende å se på ny UL da, hva som gjemmer seg der inne.

Ja uff, tror ikke hun tenkte helt på hva hun sa, men syntes det var bra på en måte at hun var ærlig med oss.

Nja vi blir jo glade uansett men med tanke på at vi alt har to så har vi mest lyst på en bare. Men er det to der så er de hjertelig velkommen begge to :D Tusen takk for det kaktus_86

Hvis de har sett 2 fostersekker og ikke vet om det er noe i den ene fostersekken, så synes jeg det var lenge å vente til i slutten av november før du får neste ultralyd. Jeg var på ultralyd 6+0 og de fant 2 fostersekker, men han mente den ene ikke kom til å bli noe av fordi sekken var falt litt sammen. Han kunne se at det lå noe i den andre, men det var ikke mulig å se noe mer. Han satte meg opp på ny ultralyd 12 dager etter. Så jeg venter nå i spenning om det er 1 eller 2 der!

Annonse

Så det er mulig og se det tidligere ja, viste ikke det når vi var hos henne så takket ja til time den dagen hun ga oss.

Vi vil jo veldig gjerne vite med engang om det er to eller en som bor der inne..

Ja det er leeenge til november, tror det var i slutten av nov også om jeg ikke husker feil.. (papirene ligger i bilen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...