Gjest Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Hva gjør dere andre med eldre/store babyer, når babyen vokser ut av badebalja, når dere ikke har badekar? Sitter de i en bitteliten balje til de er store nok til å dusje eller finnes det større "baljer" eller har dere andre løsninger?
Mikkemafian Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Vi kjøpte en kjempebalje til våre. Den setter vi i dusjen. I den badet ettåringen og treåringen sammen. Det ble ikke så veldig mye plass da, men de koste seg storveis. Den blir også brukt til klesbalje:)
Gjest Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Hvor fikk du tak i en slik balje? Og evt pris? Og er det propp på den eller får du til å helle det ut i dusjen?
Maitrollet Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Har ikke prøvd det selv, men syns de her ser helt geniale ut: http://www.lilleprinsen.no/product/570207/Bibabath_sammenleggbart-badekar-BLUE-BUBBLES.html (fins i flere farger)
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Etter at vi var i badebasseng har lillemann vært så vilter i balja at jeg har gått over til å dusje ham. Da sitter han/krabber på gulvet i dusjen og leker med dusjhodet mens jeg vasker ham.
MammanTilMax Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Veit at du får kjøpt en rimelig stor balje (med propp i bunnen) til 300 kr (tror jeg) på europris hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå