ompah! Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Har en gutt på akkurat 7 mnd, han er lang og god, men ikke tjukk! Lurer lilkevel på om jeg mater for ofte eller for mye? Sånn er dagen vår: Frokost kl 08.00: Litt under 1 porsjon grøt. Vann til drikke. KL. 11.00: 200 ml mme Sover i en og en halv time Kl. 13.30: 1 grovbrødskive med fruktmos og brelett. Vann Kl. 15.00: 160 ml mme Sover en halv time Kl. 16.00: Middag/middagsglass. Vann Kl.18.30: Brødskive med fruktmos og brelett. Vann Kl.19.30: 200 ml mme NATTA!!! Vil gjerne høre innspill fra andre....
Gjest Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Så lenge han ikke er tykk ville jeg nok ikke tenkt så mye på om det er for mye mat eller ikke, de fleste vil jeg tro klarer å regulere det selv?. Jenta mi spiser nok mindre og hun er 9,5 mnd men hun er god og rund og gulper mye så hun må begrenses i matveien, hun klarer ikke helt å regulere det selv. Hun er ikke så veldig aktiv heller. Men jeg har tenkt som så at hun må ha minst 1 porsjon grøt pga jernet som er så viktig + jernholdig pålegg, men vet ikke hvor viktig dette er, er jo sikkert jern i mme også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå