trolly Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Ok, da er vi snart prøvere igjen på vårt andre barn. Venter til neste måned av praktiske årsaker, så er vi i gang. Andre som snart er i gang på andre runde? Eller på første eller tredje for den gangs skyld:) Gleder meg og gruer meg!
Lennis83 Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Vi er i gang med 1 pp på første barnet Masse lykke til
rose 85 Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Vi begynner nå med å prøve med nr.2. Har ei jente som ble 2 i juli.
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Ja, her skal det prøves! hehe. Fikk besøk av tanta i dag, så da starter vi på 2pp. Lillegutt ble et år på mandag, så da tenkte vi at vi måtte sette igang med å lage nestemann, slik at det ikke blir så stor aldersforskjell. Spennende tider dette
mumitrollet Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Tok ut spiralen tirsdag og i dag tror jeg at mensen kom. Det føles hvertfall slik med tanke på "mensen" smerter samt blødning. Jeg krysser armer og bein for at jeg får med min bedre halvdel. Han er ikke helt 100 % klar, men det skal nok gå. Vi har to barn fra før og jeg vil så gjerne ha et til.
Calliope Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg fikk mensen i dag, og SÅ klar for å begynne på nr. 2 så snart jeg er ferdig med mensen. Vi har ei på 3,5 år fra før av. Jeg tok ut spiralen i april, men pga ny jobb og slikt, måtte vi utsette planene litt. Men nå er vi klare.....Jippi.
MღM Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Vi begynner også ganske snart - jeg vil helst allerede neste mnd., men samboer vil helst vente enda en mnd, ikke at det har så mye å si egentlig, men vi jenter er kanskje litt mer utålmodig på dette området Vi har en på to år og jeg synes det er på høy tid med en til nå, synes alle rundt oss som har barn på alder med vår har fått eller er gravid - blir nesten litt stressa, he he. Men det må jo passe, hadde jo planer om to tette, men pga. jobb og andre ting så passer det best nå (passer jo selvfølgelig aldri). Vi hadde også så vidt begynt å prøve i våres, men fant ut pga. jobbsituasjon at det kanskje var best å vente litt til, så nå er jeg SUPERKLAR! Calliope, kan jeg spørre når du begynte i ny jobb? jeg er også veldig ny og har vært litt usikker på hvor lenge jeg skal vente med å begynne pga. dette.
PeppaPig Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Vi skal snart prøve på nr 2 vi også. Men det er et par ting som må falle på plass før vi starter på prøvingen. Så håper at om en måneds tid så er vi igang for fullt. Har en jente som er 2år og 2 mnd - og 3 år hadde jo vært en super aldersforskjell mellom dem syns jeg. Jeg gleder meg vilt til å gå gravid igjen. Denne gangen skal jeg bare nyte hele svangerskapet og ikke bekymre meg så mye som jeg gjorde når jeg var gravid med jenta mi.
Calliope Skrevet 17. oktober 2011 #9 Skrevet 17. oktober 2011 Hei magmil:) Jeg begynte i juni som vikar for ei som skulle ut i svangerskapspermisjon. Så da ble planene forskyvet. Jeg prøver å matche det til at når jeg går ut i permisjon, kommer hun tilbake. (Det er jo ikke akkurat bestillingsvare å bli gravid, men jeg ble gravid med førstemann veldig fort.) Det er ganske surt å vente så lenge, spesielt siden jeg tok ut spiralen i april for å beg. å prøve da. Men nå!!!! Kan ikke vente til tante rød er ferdig! Håper du begynner snart du også!
MღM Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg begynte i høst så er fortsatt ganske så fersk, men orker ikke vente lenger ja ja, et par mnd til eller fra har jo ikke noe å si, men håper samboer er med ganske snart er ferdig med tante rød nå, så får se om jeg får han med på planene mine, he he. Lykke til Calliope!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå