Gå til innhold

Barnerommet ferdig malt...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg foler nu en indre ro, endelig kan jeg begynne og vaske toy og sette pa plass alt, foler det er viktig og ha alt ferdig

Har enna 63 dager igjen men med prinsessen min var alt klart 4 mnd for, utenom klesvasken da

Ha en fin dag jenter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei. Hvilen maling har du brukt? Sliter med bekkenløsning, men kjenner på et veldig behov for å ordne klart barnerommet. Hovedproblemet er vel egentlig at veggene og taket på kvistlakkes/grunnes før maling, og er usikker på hvordan det er å gjøre dette som gravid... Med enn mann som kun er hjemme i helgene føler jeg ikke for å legge alt på han heller... Har vel egentlig god tid, da mini jo skal sove inne hos oss den første tiden likevel, men hadde vært såååå deilig å hatt rommet klart også. Kjenner redebyggingen har slått inn for fullt, gjør masse i heimen, og er nesten ikke gangfør utpå kvelden...

Skrevet

Så deiligå ha det ferdig :) Da kan du bare pussle med siste rest!

Vi har bare kjøpt wallstickers, gleder meg til å få de opp, jeg tror det blir kos :)

Skrevet

Hei 1+1 blir 3

Bor i Spania sa jeg aner ikke hva jeg skal si om malingen, det eneste er at jeg spurte om en luktfri maling(sa godt som det lar seg gjore da) pga graviditet , men mannen har mattet male pga bekkenlosning og masse kynnere, har mer enn nok med resten av huset og matlaging og handling

Var datter skal ogsa sove med oss, min forste sov med oss frem til hun var 1 ar, men det er fint og ha et rom med stelle bord, barnesengen er satt opp(smaen skal sove i vugge i starten), og skap til alle klerene

Vi har veldig lite bad sa vil ta stellet pa rommet etter bading og da er det ok og ha alt for handen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...