gulda Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Når jeg var gravid og på bim, så hørte jeg stadig om hvor dårlig stemning det var her på dib. Tok lang tid før jeg hadde tid til å inn her, men en dag lurte jeg jo veldig på noe og måtte bare på besøk og lese. Har jo blitt en del innlegg siden, og har aldri opplevd skittkasting om noe av det jeg har skrevet. Har vel bare sett ett svar jeg syntes var frekt, sånn i det hele tatt. Så konklusjon: Det er koselig her på db nå, synes jeg! Har nok med hvilke folk som er brukere til en hver tid )
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Syns også det er veldig koselig her inne, akkurat som en litt rar barselgruppe dette:p Veldig greit at vi som er her nå kommer til å være på de samme forumene jo eldre babyene blir (om alle er med til de blir 8 år såklart:p), så da blir det vel så og si ikke noe dårlig stemning:)
PetitAnge Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Helt enig! Var ivrig på BiM da jeg var gravid (savnet den faktisk litt etter at lille var født..!hehe), men veldig koslig her også altså! Har tilogmed begynt å skrive litt - før tittet jeg bare på andres innlegg;)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Er så enig så enig:) var også helt avhengig av BIM, det ser jeg iallfall nå i etter tid...hehe:) Savnet også det forumet masse. men fikk jo en prematur gutt og var på sykehus over 2 mnd. så da ble jeg liksom borte fra det:) Men må bare jeg si jeg har hatt så masse nytte av og være her inne på Din baby:) I starten leste jeg for det meste, skrev ikke så mye selv. Siden jeg ikke har noe særlig erfaring og trengte mest og lære:) Er så glad jeg kan gå inn her og lese, lært masse og synes det er masse hyggelige damer her inne, så takk til dere alle sammen:)
Cruella De Vil Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Ja, det er jo egentlig bare anonymforum som er "slemt" her på dib/bim, synes jeg. Dette småtroll-forumet er jo ekstra aktivt også, siden mange har mange spørsmål i starten, og tid til å sitte og lese/skrive litt mens man venter på at babyen våkner... Jeg har fått svar på masse spørsmål her underveis (mer med storebror enn lillesøster, siden jeg var "fersk" mamma da), og synes det er en veldig fin stemning generelt med hjelpsomme, snille damer.
1frafør_1påvei Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Skriver et innlegg nå og da, og har alltid fått gode svar tilbake. Uansett hvor "teit" innlegget har vært syns det er flott å se at så mange deler gode råd, tips og triks med hverandre her inne. Også er det godt å se innlegg som blir skrevet midt i natten og vite at jeg ikke er den eneste i verden som er oppe på tidspunktet
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Har ikke fått med meg noe skittkasting i det hele tatt i de 2 årene jeg har vært her inne på DIB, bortsett fra på anonymforum da. Der kommer fornærmelser og munnhuggeri servert på løpende bånd . Men anonymforum på BIM og DIB er vel akkurat det samme.
Hera_75 Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg synes det er mye bedre stemning her på DIB enn på BIM. Vurderte å gi opp hele BIM på et tidspunkt, men det ble også litt bedre etterhvert som trimestrene skrider frem. 3 trimester er nesten fritt for drittkjerringer. Sluttet også å kikke på skravle og anonym.. det hjalp masse. Kanskje det er de tidlige gravidhormonene som får folk til å være troll... Her har jeg fått masse god hjelp! Veldig greie damer her, altså.
Bad habits har tre små Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Ja, det synes jeg også det er. Synes de fleste her inne er særs aksepterende og forståelsesfulle. Akkurat hva vi trenger. Hurra, hurra:-)
Gjest Mentha Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Har akkurat dinglet innom dib igjen etter noen måneders fravær, og da var det kjempekoselig å hoppe rett innom dette innlegget Koselig å se at det er liv og røre og masse koselige damer! Dib er den eneste barselgruppa jeg har hatt da vår aldri kom igang, men synes det har vært mange koselige stunder her, og mange gode råd til en til tider lettere hysterisk førstegangsmamma Jepp, jeg liker meg på dib!
Tired mama Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 Før jeg fikk baby for to mnd siden var jeg stort sett inne på anonymforum, og der er det mye drittslenging!! Er så glad for at jeg nå har en grunn til å henge inne på småtroll 0-1, for her er det jammen koselig!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå