sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Heihei, jeg testet positivt 8dpo med en svaak test, 10 dpo var den mye sterkere, men idag 12 dpo var den bare litt sterkere, kjenner jeg er redd for å miste igjen... burde ikke teststreken hvert like sterk på kontrollstreken når det har gått så mange dager siden første positive test?? Noen som ikke har fått like sterke streker ved ikm men at det har gått bra? Takker for svar!
1973modell Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 hei. hvilken type tester bruker du? jeg fikk å svake tester til å begynne med.. tester fra billig tester.. testen ble bare litt og litt sterkere.. trodde også at streken ville bli lik sterk som kontrollstreken.. men det ble den aldri.. (digital test viste 2-3 uker..) jeg tok blodprøve til legen samme dag som jeg tok min siste billige test.. fikk resultatet i dag, å det var på 60.. var da 4+2 så kanskje ikke strekene blir like sterke?...
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2011 det var billigtester jeg også brukte. kjenner jeg er ekstra bekymret siden jeg hadde sa for litt over 2 mnd siden... men skal sies at jeg har mye mer symptomer nå, men blir alikevell bekymret. trodde teststreken skulle være like sterk rundt ikm... kan minnes den var den med jenta, men får vente noen dager å ta en ny en takk for svar!
trollemor86 Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har jo ikke kommet så langt enda, er vel ca 4+5 idag! Men mine tester er blitt sterkere og sterkere, men enda ikke så sterke som kontrollstreken da! Husker også at de var det med førstemann, men tror det kan variere fra svangerskap til svangerskap, så jeg prøver iallefall å ikke bekymre meg for mye! (ikke at det alltid er så lett da)
MammaMø med to små Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Mine tester var like svake hele veien Siste testen jeg tok var da jeg var ca 6-7 uker på vei (bare for moro:p) og da var den sterk og kom med en gang, men fram til da (tok 9 tester rundt ikm og uka etter) var de ganske så svake Produserer hcg veldig sent (ja jeg var litt testoman:p)
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg testet med billigtester flere dager etter IKM og de ble aldre like sterke som kontrollstreken, selv om jeg på 4+5 hadde en hcg på 2391...
npr Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Underskriver på det som sies over: hadde svært svak strek på ikm, den ble sakte sterkere den neste uka. I dag (5+4) kom den raskt og var ganske sterk, men ikke like sterk som kontrollstreken nå heller.
lille-my-april Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Kan noen fortelle meg poenget i å ta x antall tester??? En test som er positiv må da være plenty nok? Dette er rett og slett hysterisk!!
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 Da jeg fikk den første for 13 år siden, så testet jeg med en test og det var det. Kunne ikke tenke meg at det ikke skulle gå bra. Denne gangen vet jeg at det kan gå galt, fordi det har skjedd flere ganger, og at sjansen for at det skal gå galt øker med lavt hcg-nivå. Derfor, med livserfaring, så blir det automatisk til at en tester flere ganger i håp om at streken skal bli sterkere for hver dag og viser at hcg øker. Det er ingen grunn til å være nedlatende selv om du ikke ville gjort det. Hopp over innlegg som du ikke kan svare konstruktivt eller hyggelig på, lille-my-april.
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 14. oktober 2011 Takk for svar jenter, ble litt mindre bekymret nå. Alt det vi gravide skalbekymre oss over. Skal på tidlig ul om 3 uker, håper alt er fint da!
MammaMø med to små Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Helt helt enig med ♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå