Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Vet jo godt hva WTF står for og bruker det uttrykket hyppig selv, men hva er FTW? Føler meg teit, så jeg tør ikke spørre de som skriver det, hehe. Ser de bruker det i sammenheng når de skriver noe positivt bl.a. Noen opplyste her?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 For The Win. F eks Madonna FTW (hvis du elsker Madonna).
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Å? Da jeg leste FTW, tenkte jeg noe a la: fuch the world Men siden det brukes i positive sammenheng, så stå det vel for noe annet...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Virkelig? Hmmm, i hvilken sammenheng ville du brukt den da? Bommer stygt i min antagelser, jeg da.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 Aha, DER var det en logisk sammenheng, ja. For the win, det kan stemme med sammenhengene jeg har lest det i:-) Tusen takk, hilsen dumma!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2011 #9 Skrevet 13. oktober 2011 For the win Men Turbonegro har en sang som heter Fuck the world - FTW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå