Gå til innhold

Sjenk på badet - noen som har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp et bad, og jeg har lyst til å bruke gamle møbler. Ser for meg en vask nedfelt i en sjenk. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Fjerner man veggen bak på sjenken slik at rør o.l. kan kobles til? Og er det slik at sjenken ikke kan brukes til oppbevaring? Det vil jo være rør og deler av en vask der inne, mener jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ikke selv, men har sett folk som har det ja. Da må du frese ut hull til vasken i topplaten. Om du ikke skal ha en vask som er stående. Da trenger du bare hull til rør. Om rørene går ut fra veggen og ikke gulvet, må du fjerne deler av bakplaten. Har du f.eks en skjenk med skuffer kan du ta av skuffefrontene og feste de på en tynn plate, som du lager om til en dør, slik at du får plass til rør etc. der. Skap/skuffer på siden kan du jo fint bruke.

Skrevet

Tusen takk! Akkurat hva jeg trengte:-)

Lurer litt på å ha to ovale vasker stående oppå sjenken.. og så er det det med farger på flisene da.... altfor mye å velge i!

Skrevet

Høres utrolig fint ut =) Da får du noe som ingen andre har ;-)

Selv går vi for en løsning med kjøkkenskap fra ikea. Skuffer på sidene og skap på midten. Stående vask oppå.

Skrevet

Det var veldig smart! Jeg har lett etter en sjenk lenge, men ikke funnet noen jeg liker. Skal jammen sjekke ut Ikea også;-)

Skrevet

Ja veldig grei løsning det altså. For da kan du velge hvor stor den skal være, skuffer, skap, innredning, (bestikkskuff til sminke er genialt), fronter, knotter og benkeplate =)

Skrevet

jeg har vært på et bad hvor en gammel skjenk var brukt, og som vask var der en gammel sinkbalje. Kjempestilig!

Skrevet

Ja folk er jo så flinke! Har lyst på et sånt "WOW-bad" jeg også;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...