@Tula77@ har fått prinsen<3 Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Da kan jeg endelig ta fatt på 3 og siste trimester. Ufattelig herlig å ha kommet så langt 3 svangerskapet nå og dette var overhode ikke planlagt. Har en på 10 og en på 7 fra før så dette blir en liten "attpåskatt". Pga. fare for morkakeløsning er jeg på ul 1 gang i mnd., veldig greit å ha sånne små milepæler å se fram til, tar ikke så lang tid før jeg er ved en ny milepæl da
Minesmå:)+en til! Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Velkommen. Ikke såå lenge siden jeg traska over til 3.trimester heller. Glede meg masse til min minstemann skal komme. Var ikke planlagt han her heller, men hjertelig velkommen fordi! Blir nok stas med en liten attpåklatt
januarbaby012 Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 gratulerer så mye jeg hører også 3trim fra idag tiden går fort altså når har du termin og åsen er formen???
@Tula77@ har fått prinsen<3 Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2011 Hei Ja tiden fyker avgårde, heldigvis Jeg har termin 5 januar, men kan være det blir før pga. morkaken, men det vet jeg ikke enda. Formen er grei, men må ærlig innrømme at jeg synst det er tungt denne gangen. Har mye vondt i ryggen og har ikke sovet skikkelig siden juni....men det går faktisk overraskende bra med lite søvn da. Har små perioder der jeg er fryktelig trøtt, men har ikke behov for noe extra søvn på dagtid så da har jeg konkludert med at det ikke er så ille alikevel Hvordan er formen din da?
januarbaby012 Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 åå så flott at formen din er fin , det er veldig viktig, så nyt dagene trøttheten hører jo vel med sv.skap, så jeg er oxo veldig trøtt og sover med ett når jeg legger hodet på pute heeh min form er heller ikke så verst, utatt bekkenløs. jeg bare koser meg med sparkene og nyter tida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå