Gå til innhold

Hvordan får dere sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er 14 + 1 i dag, og kjenner at det bare blir vanskeligere og vanskeligere å sove. Jeg sover bestandig på magen, og har store problemer med å sovne hvis jeg skal ligge på ryggen eller på siden. Men nå begynner magen å bli i veien, og jeg er også bekymra for hvordan babyen har det når jeg ligger på magen.

Fant en støttepute i et blad som skulle hjelpe. Den skulle legges mellom beina, opp og under armen, rundt nakken og ned ved ryggen. Men da jeg spurte etter den i butikken, hadde den gått ut av produksjon. De hadde kun vanlig ammeputer, men de er jo ikke lange nok.

Noen som har noen gode triks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger på magen... Og det kommer jeg til å gjøre til det blir ubehagelig... Husker fra sist at det var pyton å ligge på siden hele tidem, så nå skal jeg utnytte det å sove på magen så lenge som mulig.

Skrevet

Jeg har aldri klart å sovne på magen, men det hjalp veldig mot kvalmen de første ukene og nå har jeg blitt helt avhengi. he he. Jeg er 16+6 på vei nå, og heldigvis har jeg ingen problemer med å ligge på magen foreløpig, men prøver sakte men sikkert å bli vant med å ligge på siden når jeg sovner.

Håper det ordner seg for deg! :)

Skrevet

Jeg har tydelig mage (28 uker) og sover fremdeles på magen. Jeg merker sparkene enda tydeligere, men det er ikke ubehagelig.. Et tips er å kjøpe en lang rund pute (ligner på en stor ammepute). Disse har de på bl.a Ikea..

Skrevet

Å, har de den på Ikea? Da skal jeg sjekke der!

Tusen takk for svar alle sammen. Regner med det i alle fall ikke er farlig å "ramle over" på magen siden dere også sover på magen da. Godt å vite!

Skrevet

Hvor finner du den på Ikea? Jeg har lett etter noe slikt, men fant ikke sist jeg var der. :-)

Skrevet

Har gitt opp søvnen her, jenter. Og jeg er i uke 30 nå. Sover maks 2 timer av gangen - og veldig lett. Finnes ikke gode stillinger lenger...

Slitsomt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...