Apriltroll Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Hei Er 14 + 1 i dag, og kjenner at det bare blir vanskeligere og vanskeligere å sove. Jeg sover bestandig på magen, og har store problemer med å sovne hvis jeg skal ligge på ryggen eller på siden. Men nå begynner magen å bli i veien, og jeg er også bekymra for hvordan babyen har det når jeg ligger på magen. Fant en støttepute i et blad som skulle hjelpe. Den skulle legges mellom beina, opp og under armen, rundt nakken og ned ved ryggen. Men da jeg spurte etter den i butikken, hadde den gått ut av produksjon. De hadde kun vanlig ammeputer, men de er jo ikke lange nok. Noen som har noen gode triks?
Tess30 Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg ligger på magen... Og det kommer jeg til å gjøre til det blir ubehagelig... Husker fra sist at det var pyton å ligge på siden hele tidem, så nå skal jeg utnytte det å sove på magen så lenge som mulig.
Silje + marsbaby Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har aldri klart å sovne på magen, men det hjalp veldig mot kvalmen de første ukene og nå har jeg blitt helt avhengi. he he. Jeg er 16+6 på vei nå, og heldigvis har jeg ingen problemer med å ligge på magen foreløpig, men prøver sakte men sikkert å bli vant med å ligge på siden når jeg sovner. Håper det ordner seg for deg!
MezzaSnartMorTilTo Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har tydelig mage (28 uker) og sover fremdeles på magen. Jeg merker sparkene enda tydeligere, men det er ikke ubehagelig.. Et tips er å kjøpe en lang rund pute (ligner på en stor ammepute). Disse har de på bl.a Ikea..
Apriltroll Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2011 Å, har de den på Ikea? Da skal jeg sjekke der! Tusen takk for svar alle sammen. Regner med det i alle fall ikke er farlig å "ramle over" på magen siden dere også sover på magen da. Godt å vite!
Vicky88 Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Hvor finner du den på Ikea? Jeg har lett etter noe slikt, men fant ikke sist jeg var der. :-)
nyttårsprins Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Har gitt opp søvnen her, jenter. Og jeg er i uke 30 nå. Sover maks 2 timer av gangen - og veldig lett. Finnes ikke gode stillinger lenger... Slitsomt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå