Gå til innhold

herregud skal snart over til tredje trimester!!

Anbefalte innlegg

Tida smyger fremover! Jeg kan ikke tru at jeg snart skal videre inn i tredje trimester:)! Det er jo enda en del uker igjen til fødsel, men samtidig så går det fort!

Magen vokser plutselig og den lille i magen sparker å svømmer rundt hver dag:)

Jeg er spent på hvordan siste del av svangerskapet blir:) Hittil har det gått bra:) Ja, jeg har spydd, jeg sover ikke så godt, liker junk food, føler jeg har begynt å vagge når jeg går, hormonene merkes innemellom, magen er i veien når jeg skal bøye meg og "klatre" opp på høye trinn osv:) Men jeg har egentlig hatt det veldig fint, det er utrolig hvor vandt man blir til å spy!:) Det var det jeg trodde skulle bli det værste! Tror man må prøve å holde seg litt positiv, ellers blir det nok lett litt slit! :S

Vi gleder oss så mye til junior kommer ut, men det er enda en del ting som mangler! Jeg liker alltid å være ute i god tid...Og minner meg selv på at det er en stund til januar enda, så vi har god tid til å fikse det siste!:)

Vi fantaserer om hvordan det blir å bli foreldre! Det å få en menneske bebi! Kommer det til å gå helt naturlig eller blir det rart og kanskje litt vanskelig? Hvordan reagerer hundene på å få inn et nytt medlem i familien? Hvordan kommer fødselen til å bli... gjør det vondere enn jeg tror? Hvordan kommer jeg til å takle smerten... i går tenkte jeg på alle gangene jeg har hatt smerter i mitt liv og det er ikke akkurat slik at jeg har opplevd mye fysisk smerte, og hvertfall ikke over tid... Kommer jeg da til å klare det maratonnet? Hva skjer om jeg plutselig får beskjed om at jeg må ha keisersnitt?! Det har jeg tenkt på en gang... jeg har liksom stilt meg inn på normal fødsel!?

Jeg merker at mange spørsmål kommer smygende nå som jeg faktsik er over halvveis... og det faktisk ikke er så lenge igjen!

Vet ikke hva jeg mente med dette innlegget en gang:) hehe...

Flere som tenker mye på hvordan det blir å få ut den lille i magen og hvordan den siste tiden blir?

Fortsetter under...

Jeg er også straks over i 3 trimester!:) 104 dager igjen til termin;) tiden går fooort!:) er vår første og er såå spennte.

Er svært spennt på hvordan ekteskapet blir med en liten prinsesse i familien, vi har et kjempe fint forhold nå så satser på at det holder seg slik selv om jeg blir et monster uten søvn:p hahah.

Ser du frem til fødselen?:)

Kan ikke akkurat si jeg ser frem til det, men har ikke angst for den heller:) Jeg må gjennom det bare liksom:) Men jeg er veldig spent på hvordan jeg kommer til å takle det!:)

Jeg håper jeg og pappan også klarer å fortsette som vi har gjort liksom:) Holde åpen bane på kommunikasjonen og hjelpe hverandre når beibi er våken om natta å sånn:) Pluss at vi ikke er redd for å ta i mot hjelp fra familien:) si jeg får sove lite en periode så kan nok svigemor eller noe komme ned å passe junior mens jeg sover en dupp:) Jeg blir grinete hvis jeg ikke får søvn så det må vi bare finne en løsning på:)

Vi hopper også over til 3.tri snart.. 105 dager igjen her =) Tiden flyyyyyyyr syns jeg!!!!!! Nesten litt "skummelt" hvor fort det går - har ikke kjøpt noen ting enda :o Men har det meste etter førstemann. Må bare klargjøre litt klær, soveplass, vugge osv.. samt ny vogn :))

Var dårlig de første 15 ukene med kvalme, brekkninger og litt oppkast samt trøtthet, sliten og alt sim hører med i 1.tri/begynnelsen 2.tri. Etter det har det ikke vært noe, magen vokser og kjenner daglig, regelmessig liv :) Ellers ingenting. Ikke noe bekkenplager, ikke noe kvalme, masse energi, sover som en stein i alle stillinger (også mage), blodtrykket er fint, ingen problemer med bevegeligheter osv. Og slik håper jeg det holder seg, selv om jeg skal bli enda større =)

Vi er også spente på hvordan det blir med enda et familiemedlemm og 3åringen vi allerede har. Forbereder oss på det "verste", men håper på det beste!! ;D Slik gjorde vi med lille blå også, og det gikk egentlig over all forventing den gang. De 6 første ukene sov jeg sammen med han hele dagen for å komme meg ovenpå, så blir spennende å se hvordan jeg løser dette problemet denne gang =) Men mest av alt, bare gleeeeeeeeeeder vi oss!!!! :D :D <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...