Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brun utflod trenger ikke og ha noe og si. Det kan bare være resteblod fra sist du hadde mens. Er det rødt derimot bør du kontakte legen din og spørre om UL så fort som mulig..

Jeg har hatt brunt utflod noen ganger nå, men alt står bra til med den lille i magen :)

Lykke til :)

Skrevet

Hei mener ikke å skremme men jeg har 2 forskjellige opplevelser med brun utflod.. Første gang begynte det i uke 7 med brun utflod og uken etter så begynte jeg å blø masse å mistet...

Andre gangen fikk jeg brun utflod i uke 7 å fikk panikk å var helt sikker på at jeg mistet.. Det kom til å med litt koagulert blod.. Å jeg var helt overbevist at nå var lille spire gått til grunne... MEn jeg fikk ul noen dager etter jeg hadde første dagen med brun utflod ..Å da kunne vi se foster sekk men ikke noe foster.. Men etter noen uker i uvishet å ul en gang i uken.. Kunne vi se at lille spire vokser son hun/han skal.. Så hvis jeg var deg så ville jeg ha spurt om ul.. For å berolige deg.... Det er ikke bra å gå rundt å bekymer deg.. For brun utflod er ikke ens bestydig med spontatabort.. Masse lykke til <3

Skrevet

Hei! Har noe av den samme opplevelsen som tingeling over her! Første svangerskap mye Brun utflod som etter noen dager gikk over i STERKE blødninger og STERKE smerter. Konstatert SA. Tredje svangerskap litt brun utflod et par dager i ca uke 7-8, of ikke Noe mer ble det ikke ut av det og resten av svangerskapet gikk uten Noe blødning eller andre problemer;-)). Så lenge du ikke har smerter og/eller mye friskt blod, så ville jeg ikke stresset så mye med det! Men skjønner seff bekymringen din bekymring også! Lykke til videre!

Skrevet

Oioi gikk en smule fort på tastaturet her ja! Beklager allenskrivefeila, men håper du skjønte at det siste svangerskapet jeg har hatt gikk helt fint. Ikke noe mer enn et par dager med Brun utflod;-)

Skrevet

Takk for svar! Er bekymret siden det begynte slik da jeg haddespontanabort i forrige svangerskap. Da sa gyn at brun utflod var verre enn frisk blødning(som jeg hadde mye av i første svangerskap, men da endte det godt med en friskgutt). Jaja,må jo bare vente å se det an uansett:-S

Skrevet

Jeg har hatt brun utflod i 3 av mine nå 5 svangerskap. Og jeg mistet bare den første gangen. De to andre ble til flotte friske barn som leker foran meg her nå. 4.svangerskapet hadde jeg ikke brun utflod, og har heller ikke hatt noe nå. Jeg tror ikke den brune utfloden hadde sammenheng med at jeg mistet første gangen (MA). Det er bare sånt som kan komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...