Gjest To stjerner Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Hva slags stil har dere? Moderne, nostalgisk? Farge og størrelse på fliser? Skal pusse opp bad, og tar gjerne imot tips om hvor jeg skal gjennomføre dette!
Libido- Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Vi holder på å bygge nå. Det blir nostalgisk. Malt panel på veggene, vinyl som ser ut som hvitt tregulv. "Gammeldagse" kraner. Bruker ikea kjøkken som servantbenk. Vanskelig å komme med forslag når du ikke sier hvilken stil du liker.. =) Subwayfliser er veldig fine, tross i at jeg egentlig ikke liker flis ;-) Men det blir i den nostalgiske stilen.
Gjest To stjerner Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Liker også nostalgisk, eller klassisk stil. Men interessant å høre hva folk har :-) Når dere har panel på veggene, da må dere ha dusjkabinett? Og da er det vel en spesiell maling på panelet? Vinyl på gulvet var også smart. Det høres veldig fint ut!
TøffiTrynet☠ Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Drømmebadet mitt (desverre ikke det jeg har i dag): Sjakkmønstrete fliser på gulv. Matte sorte og hvite. Blanke hvite fliser på vegg. Stoooooort hvitt badekar med løveføtter.... Vegghengt toalett. Enkelt dusjhørne. Hvitt servantskap fra Sigdal, Herregård, med sort benkeplate: http://www.sigdal.com/herregaard/produktinformasjon/herregaard-palett-bad/
Libido- Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Vi skal ha dusjkabinett ja. Rota lenge for å finne et stort et, som ikke så ut som en ufo ;-) Ble en steamdusj fra macro med tregulv i. Trenger ikke spesiell maling. De sa vi måtte ha glassplate over vasken. Men kommer ikke til å montere det. Mye mer søl på et kjøkken og der er det ingen regler... Badekaret står i hjørnet men det er et avlangt badekar, slik at det blir luft på alle sider. Dermed ikke noe vannsøl på veggene. Er veldig mange fine bad blant interiørbloggerne. Norske interiørblogger hadde en utfordring der mange viste badene sine. Der vil du få masse av inspirasjon =) http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/2010/01/finalistene-i-nibs-badekonkurranse.html
Gjest To stjerner Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Oi, her var det mye flott og mange ideer! Tusen takk for tipsene, her må jeg gå i tenkeboksen!
*Lissi* Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Vi skal pusse opp to bad, og sliter med å bestemme oss. Er jo så mye fint! Har følelsen av at veldig mangen har hvite fliser på badet, men det synes jeg blir veldig kaldt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå