Gå til innhold

Noen som vil ta en titt? Er litt rusten, men prøver gjerne å se tilbake:)

Anbefalte innlegg

Hei jenter:)

Noen av dere har vært så snille og kikket på meg flere ganger før, men desverre har jo ikke de graviditetene gått bra. Nå har jeg midlertidig prøvepause, men er spent på når vi kan begynne å prøve igjen...

Får dere opp noe ang barn på meg? antall, når, kjønn, Evn om det jeg holder på med nå (kosthold og aku) vil hjelpe meg med syklus, å bli gravid og å beholde en ny spire?

Er som jeg skrev litt rusten, men vil gjerne se igjen:)

Tusen takk for svar:)

Fortsetter under...

Du vet hva jeg har sett og det står jeg for enda, jeg har sett deg gravid på sommeren så jeg tror den kommer til å sitte så fort du begynner å prøve :-) Jeg så jo deg sist gravid med engang etter den siste sa'en, men siden du fikk prøvestopp så ble jo ikke det noe av, men snart vakre lille blomsten min, snart :-)

Hva sier pendelen din om meg da, er jeg gravid eller når? ikm nå lørdag, testet i dag med billigstrimmel, men den var negativ, men hvem vet :-)

Løvemorklem <3

Du vil nok miste noen ganger, men får ikke opp hvor mange ganger det er snakk om (Jeg vil helst være litt forsiktig med å si det, som du vet så kan man ta feil) Får opp 2 jenter og en gutt på deg. Om behandlingene dine vil fungere eller ikke får jeg ikke noe særlig opp på :/ men uansett tror jeg du gjør lurt i og fortsette :)

Sender deg en pm om du har tid å se litt på meg :) ?

Annonse

Takk løvemor for at du passer på meg:)

Jeg tror nok også jeg kunne blitt gravid fort igjen, men var/er bekymret for å miste flere ganger. men høres jo ut til å komme til å miste flere ganger da... håper jeg slipper, eller så er det iallefall bedre med tidlig sa enn ma senere!;)

Fikk selv opp desember/januar på meg selv, så håper på klaff når vi begynner igjen! :)

Skal ta frem pendelen i morgen snuppa:)

Fikk litt sånn god'følelse på deg nå, men skal spørre pendelen i morgen:)

Hei kjære du!

Jeg får opp april, fødsel i januar. Gutt tror jeg. Og du skal fortsette med akupunktur og kostendringene:) Lykke masse til!!

Får vi et barn til? Evt kjønn og når blir jeg gravid? 291266

Ha en fin dag:)

Svarer deg her jeg snuppa:)

Jeg spurte pendelen nå, og selv om jeg så i innlegget ditt at tanta var kommet så fikk jeg opp ja på gravid nå. men på spørsmål om du blir gravid neste mnd så sier pendelene nei. men med deg vil det mye mulig være ett Ja isteden. siden jeg har bommet på deg hver gang med disse påståelige jaene og tvillinger ;)

får opp at du iallefall skal ha ett barn til athina, så ikke gi opp enda:)

klem fra lille blomst:)

Hei magica:)

jeg får opp en jente, er det mulig at du er gravid nå? får opp at du blir gravid i 2011 og om du ikke allerede er det så er det nært i tid ser det ut til...

Lykke til!:)

hei :)

hold på med det du holder på med, så vil det hjelpe deg mye :)

men tror nok spiren sitter rundt juletider :) får opp en gutt :)

ser du noe på meg? 17 dager over ikm, negative tester, med noen skyggestreker innimellom! blir gal, er i allefall noe som fåregår der nede, for det romestrerer, bobbler, stikker og mere til!

210488 :)

Annonse

Takk lille blomst! Så spennende.... Jeg hadde skikkelig "vondt i egga" igår, og sex på fredag kveld...hm...Bestilte noen sånne billigstrimler på nett. Kjenner jeg meg selv rett må jeg nok teste litt før ikm. Sist fikk jeg positiv på sånn strimmel 4 dager før ikm. Jente hadde vært veldig kos, som en avslutning på babyproduksjonen;)

orkidejenta, du må lage din egen tråd. Denne tråden er *lille blomst* sin.

Du må lese overskriften. Så om du ikke kan spå *lille blomst* så må du lage din egen tråd der noen kan spå DEG. Ikke noe kjekt når noen prøver å ''stjele'' trådene til andre :)

føler du blir gravid til vaaren jeg... da kommer det ny frisk positiv energi til deg. og denne spira skal du beholde! tror det kommer en jente!

Vi du se naar jeg blir gravid... er født 03.11.83

Hei tyrjente:) så koselig å høre fra deg igjen!:) Du sier faktisk det samme som jeg fikk opp på meg selv for en stund siden!;) gleder meg til å finne ut om det stemmer!

Jeg får litt tvetydige svar på hva som skjer med deg nå, vanskelig å si sikkert om det er noen spire eller om det skjer noe annet. ( har selv hatt sykt lange sykluser så vet hvordan det er) Kanskje du skulle fått tatt en ul for å se hva som skjer der?

Spurte forresten på en litt annen måte og fikk iallefall klart svar på at du skal bli mamma i 2012! da snakker vi STORT Jaaaaaa:) Så det er nok ikke lenge til du får bekreftelse på at du har spire:)

får også opp juli, så det kan jo stemme godt med spire nå eller i neste styklus:)

klems:)

det kan det da :) lurer på om jeg har hatt veeldig forsinket el denne gangen, og om jeg hadde det sist uke..

men får bare vente å se.. er i allefall NOE som skjer der nede :P

har gått 3 pp med pergo.. og første pp uten og jeg får laaang syklus.. bestemte meg for å ta pause for å se til etter nyttår, men har drevet å vurdert om jeg skal gå tilbake nå og få dobbelt kur, slik han sa jeg skulle når jeg prata med han på sist tlf samtale :) siden jeg mest sannsynelig ikke hadde el første pp med pergo :)

liker pendelen din, så her får vi bare kjøre på å se hva som skjer :)

takk for at du så på meg :)

Hehe:) vi får håpe pendelen min hadde rett nå:)

Sikkert lurt å få sjekket ja, eller dobbel pergo, kanskje den gjør susen! jeg fikk liksom følelsen av at du ville ha godt av litt hjelp, men altså snakk om i veldig nær fremtid:)

Beklager, er ny her inne så jeg missforsto opplegget. Men da skal jeg event prøve å lage en ny tråd siden.

Spå er jeg dårlig på, men er veldig god på å gjette:) Liker oddsene når det kommer til babyer:)

Lykke til alle sammen. Så håper jeg alle gode spådommer slår til:)

Beklager en gang til, prøvde ikke å ta tråden din "lille Blomst", er bare ikke så god på dette. :(:(:(

hvordan går det? :)

fått tr på besøk nå eller?

du ser vell ikke noe mer på meg?

her har kvalme bygen komt! så skjønner ikke så mye,

skal teste på torsdag, om tr ikke har komt..

for jeg skal på tur i helgen :)

klem :)

Hvordan gikk det med deg tyrjente?

Og med dere andre?

Jeg har hatt den lengste blødningsperioden ever!

Og så muligens vært litt uheldig i dag, hvis el plutselig kommer tidlig en mnd til... Hva tror dere jenter? får dere opp noe nytt på meg denne mnd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...