Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen somhar efraringer fra Tromsø? Ventetid etc?

Nå sitter vi og venter på svar om vi i det hele tatt skal bli vurdert da jeg ikke er fyldt 25 år enda. Er meganervøs:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :) jeg tenkte jeg kunne dele min erfaring fra Tromsø :)

Jeg ble henvist til tromsø i okt 2009, da var jeg ikke fylt 25 (fylte 25 år i 2010). De mottok henvisningen fra legen min, å jeg ble satt på venteliste under kategorien "ikke prioritert" da jeg ikke var fylt 25.. Ringte å maste mange ganger, men fikk samme svar hver gang, at jeg var så ung, å hadde flere år foran meg, å de var nødt å prioritere de som var gamlest.

Samboeren min måtte levere sædprøve, den første var vel i oktober 2010, den viste nedsatt kvalitet, å måtte levere en ny kontroll prøve 3 mnd senere, altså i januar 2011, som viste likens resultat som den første. Vi ble da klarert for icsi forsøk, å ble blei satt på venteliste. Fikk time til første forsøk, som da blei i juni som var, som forøvrig ikke lyktes, så nå skal vi igang med forsøk nr 2.

Alt i alt en laaaaang venteprosess, veldig frustrerende for oss.. Har vært inne på tanken flere ganger om privat forsøk, men så er det jo siden vi bor så langt nord, å det er lang reisevei..

Når vi først kom innenfor systemet demmes, så synes jeg de er veldig hyggelige, å hjelpsomme, aldri vært noe problem med dem :) Eneste er at de kan være litt vanskelige å nå tak i, på tlf, syns jeg.

Så det var min erfaring iallefall =) Når er det du fyller 25 da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...