Drømmen123 Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Skriv dere opp her, så tester vi "sammen"! Jeg har ikke IKM før mandag 17.okt, men klarer ikke holde meg. Kommer nok til å ta en test i morgen tidlig. Skal prøve å få kommet med resultatet her så fort jeg får det. Flere som er med? LYKKE TIL!
Bella75 Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er ny her... og har ikke satt meg så fryktelig inn i "ting". :-/ Når gjøres en graviditetstest? Når en forventer mens? Jeg er i 1 prøveperiode nå og forventer mens 22.10. Når kan jeg ta testen?
Drømmen123 Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2011 I følge "boka" bør man vel egentlig vente med å teste til den dagen du "forventer" mens, eller etter. Men så har vi jo sånne utålmodige damer som meg da som ikke klarer å vente. Noen tester også positivt både 1, 2 og 3 dager før tiden (og kanskje enda mer), mens andre ikke før senere. Så tror det er ganske individuelt. Ta testen en dag eller to før hvis du klarer å vente :-) Det er mer sikkert enn for eks 4-5 dager før.
Mamma89*Gravid Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Hei! Jeg tenkte jeg også skulle teste i dag, har akkurat fått nytt parti med graviditetstester og eggløsningstester i posten. Men gruer meg, har prøvd i 18 mnd, og fortsatt ingen baby. (En MA) Har du testet enda? Jeg hadde forresten IKM 10 oktober eller 16 oktober. (Kommer litt an på syklusen)
Athina' Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Testet bare for morsomt i morges(12 dpo) for det kan jo skje, har ikm på lørdag, men var blendahvit så er nok ikke noe på gang her nei :-)
Drømmen123 Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg testet ja, men kom kun opp èn strek...:/ Men enda 4 dager til IKM. Prøver igjen på lørdag. Har du testet Mamma89*prøver*? Lykke til Athina's verden: Det kan jo være hcg-nivået stiger mer mot helga Krysser fingrene for at du ikke ser noe til tante rød
Athina' Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Tviler på at det skjer her ja, men hvorfor ikke gå inn i den 30 pp, det er jo ikke noe uvant dette scenarioet :-) Sist så testet jeg på ikm og fikk sterkt kryss på cb'en, så jeg er nok ikke av typen som produserer hcg sent... jaja :-) Krysser fingre for dere alle og at det blir strek etter strek og kryss i massevis :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå