Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har enda 13 dg til termin, men har så j... vondt innenfor lysken, noe som gjør det vondt å gå...

Er også veldig sår og hormonell om dagen... Har bare lyst til å gå i hi frem til det skjer noe...

Jeg savner så inderlig å få holde jenta vår!!!!

Noen som kjenner seg igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg kjenner meg igjen? GJETT om jeg kjenner meg igjen...! Akkurat nå er jeg sikker på at jeg har et innbilt svangerskap og at magen plutselig bare skal være borte. Jeg har fortsatt noen dager til termin (8 dager til menstermin og 15 dager til ul-termin), men jeg har gått med maserier i 7 døgn akkurat nå. De første fire dagene var de regelmessig hvert 4. minutt GJENNOM HELE DØGNET og jeg (og sykehuset) var sikker på at jeg gikk i fødsel når som helst. Men jeg går her enda... Og blir mer og mer motløs. Akkurat nå har jeg maserier ca hvert 4. minutt, men får pause fra formiddagen til kvelden (ca 6-8 timer) før det starter igjen. Jeg har prøvd alt, men ingenting fungerer for å lokke ut gutten i magen.

Huff, det ble lenger og mer sytete enn jeg tenkte dette! Er bare så utrolig utålmodig... Er mitt første barn og gleder meg bare SÅ til å holde han i armene for første gang :-)

Vel, du får holde ut du også! Vi er i innspurten nå!!!!

Skrevet

Har du forsøkt å blitt strippet hos jordmor, Nuunu?? :-)

Skrevet

Hei!

Nei, det er ikke forsøkt enda. Jeg har 2 cm åpning allerede og på sykehuset nekter de å strippe enda... Men skal ha time til jordmor senere i uka, og da skal jeg prøøøøøve å insistere på det!

Skrevet

Skal til jordmor å bli strippet i morgen selv å må si jeg er veldig spent siden forrige baby kom natta etter stripping! Har masse sterke menssmerter som kommer regelmessig som du beskriver' å ikveld er de blitt verre enn før, til og med etter ett langt bad ville de ikke gi seg:) så håper strippingen gjør underverker både for meg og deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...