Gå til innhold

Hvilken vinterdress kjøper dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vinderdress kjøper/har dere kjøpt til deres søte små? Fornøyd/misfornøyd?

Vesla er snart 9 mnd og jeg er litt i tvil om hvor nødvendig det er å legge mye penger i en vinterdress til henne. Hun begynner ikke i barnehagen før i mars, så den mest slitesterke dressen trenger hun nok ikke, men vi kommer jo til å være ute.

Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til Reima uansett alder!

Skrevet

Vår eldste er født i januar, og første året kjøpte jeg en billig fra H&M. Han var jo ikke ute lange dagene og lekte, og jeg fulgte jo med på at han var tørr og varm. Han satt og krøp litt rundt, og etterhvert gikk han. Men ble fortsatt en del sitting i varm vogn.

Var for øvrig veldig fornøyd med dressen. Hadde aldri brukt mer penger til den bruken -ikke så lenge det er billige dresser som er mer enn gode nok.

Og nå har vi hatt Friends-dressen til storebror, som leker voldsom og aktiv lek i vann og på fjell. Alltid varm, tørr, og dressen holder.

Skrevet

Vesla på 10 mnd. arver reima dressen til storesøsteren.

Jeg mente i utgangspunktet at det var tull å bruke så mye penger på en vinterdress. Men, søsteren var veldig liten da hun begynte i bhg. Var avhengig av en myk dress, og reima var den som falt i smak.

Var innom mangen butikker, men syntes alle andre dresser var mye stivere.

Så jeg har ukke angret et sekun på kjøpet. Vesla på 3 år har brukt dressen i 2 år, men den er like fin.

Et tips er å kjøpe når de er på tilbud. Kjøpte to reima dresser i januar til litt over 900,-

Skrevet

jeg kjøpte dress på HM, men min er født 30 april så jeg regner ikke med at det blir den store bruken første året. Kjøpte Reima votter da. Og skal låne Stonz fra ei vennine.

Jeg ville kanskje heller lagt pengene i en god vinterdress til neste år....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...