Gå til innhold

Oslotreff for donormammaer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som om det kan bli allerede søndag 27 nov.

Vi kan gi tråden til over helgen så tar vi en avgjørelse.

Har tenkt å foreslå et sted på løkka, men hvis det er noen innvendinger mot dette så skrik ut. Uansett så vil sted ikke bli publisert på tråden. Det tar vi via pm.

Glad at så mange vil treffes :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spire på gang er med, 26, 27 eller 10!

Min nevø blir 1år 11 så det er en av få ting som trumfer treff he he.

Klarte ikke kopiere listen på mobilen dessverre. Så så kanskje nestemann kan kanskje være snill og sette meg på rette datoer også?

Skrevet

Jeg kan alle datoer :-) Jeg må ta med min sønn på to år (som har blitt til ved hjelp av embryodonasjon), så da blir vi så lenge han er fornøyd - han har lopper i blodet. Jeg er i gang med nytt forsøk nå, og hadde vært kjekt å treffe andre i samme situasjon :-)

Skrevet

Prøver meg på klipping og liming her, og tar med spire_på_gang.

Jeg håper det blir kl. 13 eller senere, pga av soving til min sønn.

Lørdag 26 nov : Lotte40, LA, Klar39, Singelin, monja75, klar som et egg, spire_på_gang, Maya67

Søndag 27 nov: Lotte40, Pippi9, LA, Klar39, Singelin, monica75, Klar som et egg, Miss Taurus, spire_på_gang, Maya67

Lørdag 10 des : Lotte40, Pippi9, Klar39, Isola71 Monja75, klar som et egg, spire_på_gang, Maya67

Søndag 11 des: Lotte40, Pippi9, LA, Klar39, Singelin, Isola71, Miss Taurus, Maya67

Skrevet

Strålene initiativ! 26. og 27. er helt umulig, er bortreist, men desemberhelgen passer fint for meg og 5,5-åringen min :-)

Lørdag 26 nov : Lotte40, LA, Klar39, Singelin, monja75, klar som et egg, spire_på_gang, Maya67

Søndag 27 nov: Lotte40, Pippi9, LA, Klar39, Singelin, monica75, Klar som et egg, Miss Taurus, spire_på_gang, Maya67

Lørdag 10 des : Lotte40, Pippi9, Klar39, Isola71, Monja75, klar som et egg, spire_på_gang, Maya67, Måne66

Søndag 11 des: Lotte40, Pippi9, LA, Klar39, Singelin, Isola71, Miss Taurus, Maya67, Måne66

Skrevet

Hei,

Jeg har vært på sidelinjen en stund, men skal snart igang igjen, og har lyst til å treffe dere..

Jeg kan alle dager unntatt lørdag 10. desember om kvelden.

Lørdag 26 nov : Lotte40, LA, Klar39, Singelin, monja75, klar som et egg, spire_på_gang, Maya67, Sofia69

Søndag 27 nov: Lotte40, Pippi9, LA, Klar39, Singelin, monica75, Klar som et egg, Miss Taurus, spire_på_gang, Maya67, Ninna68, Sofia69

Lørdag 10 des : Lotte40, Pippi9, Klar39, Isola71, Monja75, klar som et egg, spire_på_gang, Maya67, Måne66, Ninna68, Sofia69 (dag og ettermiddag)

Søndag 11 des: Lotte40, Pippi9, LA, Klar39, Singelin, Isola71, Miss Taurus, Maya67, Måne66, Ninna68, Sofia69

Skrevet

Hei alle sammen.

Det var jeg som denne gangen tok initiativet til juletreff, men jeg ønsker at noen andre tar over nå og går videre med å velge dag, tid og sted.

Er det noen som føler seg kallet?

Jeg blir selvfølgelig med på treffet :)

Skrevet

Hei Sofia! Hyggelig å se deg igjen her! Veldig lenge siden sist!

Skulle gjerne vært med på treff. Kanskje jeg må se om det blir en Oslotur på meg over nyttår når neste treff blir!

Skrevet

Da får jeg ta over arrangørballen... Opptelling tilsier treff førstkommende søndag 27. Nov kl. 13. Sender dere møtested på pm.

Sees - det blir hyggelig å treffe dere, både nye og dere jeg har truffet før :-)

Skrevet

MissTaurus og Sofia69: jeg får ikke sent dere pm - kanskje postkassen er full? Gi meg beskjed når jeg kan prøve igjen

Skrevet

Hei Pippi,

nå bør det være plass i postkassen!

Skrevet

Dere får ha det kjempehyggelig! Jeg kommer nok ikke denne gangen men kan du ikke sende til meg også, pippi, bare tilfelle det skulle bli endringer og jeg er hjemme søndag likevel.

Skrevet

Jeg kommer garantert. Gleder meg til å møte dere:-)) Greit å holde seg i aktivitet mens man ruger.

Skrevet

Hei jenter :-)

Hvis det blir førstkommende søndag kan jeg dessverre ikke likevel :-(

Skulle så gjerne. Håper dere får det koselig og håper veldig det snart blir nytt treff. Da må jeg bare komme.

Vi er jo i en litt uvanlig situasjon , veldig fint å bli kjent med flere :-)

Klem fra

Skrevet

Får kanskje til å komme likevel siden det er såpass tidlig på dagen :-)

Sender du meg og en pm Pippi9?

Sees

Skrevet

Hei. Jeg vil gjerne være med ut å spise på søndag.

Jeg er singel og gravid etter EA.

Hadde vært fint å kunne snakke med andre i samme situasjon.

Fint om du kan sende meg en pm pippi.

Gjest Hell & Lykke
Skrevet

Kaster meg med jeg også :)

Sender du meg en pm pippi?

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er fortsatt litt i tenkeboksen, men det går vel mot at det blir ED på meg også. Kan jeg også få lov til å være med? Kanskje et møte med alle dere tøffe damer kan gi meg inspirasjon og et spark bak til å komme i gang:-)

Skrevet

Takk alle sammen for et superhyggelig førjulstreff i dag!

Nå er vi så mange at det er umulig å få snakket med alle, men vi får ta flere treff og bli kjent alle sammen.

Lykke til dere som snart skal føde, lykke til rugere, og lykke til alle dere som snart skal igang med neste forsøk!

Vintertreff i februar?

Klem Lotte

Skrevet

Takk for et hyggelig treff alle sammen!

MissTaurus har sagt at hun tar over arrangørballen etter jul :-)

Skrevet

Veldig hyggelig å møte dere:)

Til vi sees igjen.. Lykke til alle sammen:-))

Skrevet

Takk før hyggelig treff i går.

Dessverre var det dårlige nyheter hos legen i dag, ikke noe hjerteslag eller liv det stoppet i løpet av uke 10 så det ble en MA. Så en forferdelig dag i dag. Så det er vel bare å komme se igjennom uken og det jeg skal igjennom og så forsøke å opparbeide krefter for nok en runde og håpe det ikke tar like lang tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...