Gå til innhold

Oslotreff for donormammaer

Anbefalte innlegg

Nei, jeg har bare snakket med venninner som har måttet gi opp pga melkemengde eller sugeteknikk, og de sier at hvis ammingen oppleves som stress, uansett grunn, så er et veldig godt når man har tatt avgjørelsen om å gi seg, selv om valget er vanskelig.

Egentlig har det løst seg selv de siste par dagene, både fordi jeg har mye mindre melk i det ene brystet, og den som har fått det har skreket etter mer, samt at gutten ikke vil ha pupp mer; flasken er mye mer fristende synes han;)

Det har faktisk vært befriende! (Da var det liksom ikke jeg som valgte, hehe...)

Skal på 6-ukerskontroll om en uke, og tenker å ta det opp med helsesøster da.

Fortsetter under...

Hei treffdamer.

Har i dag sett et mini mini hjerte slå, så det er 1 liten krabat gjemt der inne!!

Skal tilbake på sjekk allerede neste uke, så ble litt bekymret etterpå , for det er vel ikke så vanlig? Så i papiret som skulle faxes cfc at det sto litt stor plommesekk, men hun sa ikke noe til meg. Så håper ikke det er noe å bekymre seg over, ikke så lett å påvirke uansett. Så gleder meg heller over ny mulighet til å se den lille neste uke!

Flott å se klar39 at du også er positiv,ikke langt mellom oss da! Tvi tvi lotte håper du blir neste mann!

Godt å "se" deg igjen måne66! Trist at det ikke gikk bra med deg og spiren.

Vi prøver nok å få til et treff før jul - så da snakkes vi sikkert:)

Lykke til med oppstart på sprøyter og dette forsøket! (Jeg har en liten slant gonal-f liggende - si fra hvis du blir i beit på slutten - jeg donerer gjerne til en god sak:)

LA

Annonse

Hei jenter

Det er lenge siden sist. Vi har faktisk blitt 4 mnd gamle, gullgutten og gulljanta. Hadde en del utfordringer, men alt går egentlig som en drøm. Vi har ikke kolikk, sover godt om natta og smiler fra øre til øre mestparten av dagen. Dessverre ammingen hos oss tok slutt etter 14 dager pga brustbetennelse med sykehusinnleggelse og 14 dager med antibiotika, høy feber, osv, så til slutt hadde ikke nok melk til to og måtte ty til erstatning. De vokser som en drøm og koser seg med flaskene sine,. Skulle ønske at jeg kunne amme, men det ble ikke slik og vi har så fine kose stunder at jeg synes at det er helt greit (stressa jeg og med amming av to, men nå kan far være helt likestilt med meg. Anbefalles sterkt!).

Veldig gjerne være med neste gang på møte, vil så gjerne høre hvordan det går med dere. Koselig å se så mange kjente navn her på forumet. Lykke til så lenge alle sammen.

Hilsen fra en overlykkelig ED tvillingmamma

Hei alle sammen!

Sist treff fikk jeg mail adressen til dere som var med på slutten. I mellom- tiden har jeg flyttet og nå kan jeg ikke finne lappen med mail info :( Jeg kan selvfølgelig sende dere pm her på bim, men jeg ville først gi beskjed på denne tråden. Beklager altså!!

Vil gjerne komme med et forslag til dato for førjulstreff.

10 eller 11 desember

Er det andre som kan denne helgen, eller blir det for tett opptil jul?

Alternativt allerede helgen 26-27 nov. Litt før julerushet :)

Klem Lotte40

Annonse

Hei. Jeg vil gjerne bli med dere ut å spise:) Skal prøve å få det til uansett hvilken dato dere velger.

Jeg er kvinne snart 36 år som prøver alene. Hatt en insiminasjon og skal ta prøverør. Uttak torsdag og insett lørdag denne uken. Blir spennende tider fremover som jeg vil dele mned likesinnede.

Her var det god respons :)

Har fått pm fra noen av dere, men tenker jeg tar det først i plenum.

Vi kan se hviken dato som flest kan bli med, så velger vi, ok?

Må jo være rettferdig :)

Dagtid/ lunsj er vel best for alle?

Klokken 12 f.eks? Bare kom med innspill.

Skriv på de dagene dere kan:

Lørdag 26 nov : Lotte40

Søndag 27 nov: Lotte40

Lørdag 10 des : Lotte40

Søndag 11 des: Lotte40

Hiv dere på:)

Lørdag 26 nov : Lotte40, LA, Klar39, Singelin, monja75

Søndag 27 nov: Lotte40, Pippi9, LA, Klar39, Singelin, monica75

Lørdag 10 des : Lotte40, Pippi9, Klar39, Isola71 Monja75

Søndag 11 des: Lotte40, Pippi9, LA, Klar39, Singelin, Isola71

Lørdag 26 nov : Lotte40, LA, Klar39, Singelin, monja75, klar som et egg

Søndag 27 nov: Lotte40, Pippi9, LA, Klar39, Singelin, monica75, Klar som et egg

Lørdag 10 des : Lotte40, Pippi9, Klar39, Isola71 Monja75, klar som et egg

Søndag 11 des: Lotte40, Pippi9, LA, Klar39, Singelin, Isola71,

Lørdag 26 nov : Lotte40, LA, Klar39, Singelin, monja75, klar som et egg

Søndag 27 nov: Lotte40, Pippi9, LA, Klar39, Singelin, monica75, Klar som et egg, Miss Taurus

Lørdag 10 des : Lotte40, Pippi9, Klar39, Isola71 Monja75, klar som et egg

Søndag 11 des: Lotte40, Pippi9, LA, Klar39, Singelin, Isola71, Miss Taurus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...