Gå til innhold

Oslotreff for donormammaer

Anbefalte innlegg

Hei!

I sommer hadde vi et lite treff for CFC gjengen i Oslo. Kjempekoselig og interessant å møte andre i samme situasjon. Vi har "snakket" littt sammen på Assistert befruktning-siden og har lyst å dra i gang et høsttreff.

Jeg foreslår lørdag 22.oktober kl 13.

Alle donormammaer to-be eller de som allerede er blitt donormamma er velkommen til å bli med. Av oss som var med i sommer er det både Danmarksfarere og Athenfarere.

Send meg en pm - så får jeg oversikt over hvor mange jeg skal bestille bord til. Noen som har forslag til møtested? Vi var på Food Factory sist.

LA

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143674262-oslotreff-for-donormammaer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Å, det hadde vært hyggelig å være med på!

Men tvillingene mine er bare 3,5 uker, og jeg er ikke så mobil enda, ammingen er liksom ikke gjort på en-to-tre, så jeg er ikke helt klar for kafe-livet enda...

Håper det blir så vellykket at dere vil gjenta det snart!

Hei alle sammen!

Klar som et egg: jeg ville gjerne hatt deg med:) Men skjønner utfordringene dine:)

Nå ser det ut som vi blir 7-8 stk. Er det flere som blir med? Jeg tenker å bestille bord - så gi lyd før torsdag kveld:)

LA

Å det hørtes jo så koselig ut da =)) Men den 22 oktober er vi i sverige å henter vogn til snuppa som skal komme i februar! Så denne gangen får jeg desverre ikke vært med... Men håper dere får en flott dag og at jeg får blitt med neste gang =)

Annonse

Hei Jenter,

Takk for en hyggelig treff i går. Hyggelig å møte dere med samme mål, og høre erfaringerer og ikke minst, se at noen lykkes! Det gir meg styrke til å fortsette mot det jeg ønsker meg alle mest :-). Håper vi ses igjen om ikke alt for lenge.

Ha en fin søndag.

Hei og takk for sist til de som var med på lørdag:-)

Vi ble 8 stk på treffet og det var som Ninna68 og Klar39 skriver hyggelig:) Jeg fikk ikke snakket med alle - langbordets utfordringer kunne nok blitt overvunnet - men når vi ble overrumplet av livemusikk, så ble det for store utfordringer - til og med å snakke med den ved siden av seg:) Ho-ho - det var en stooor overraskelse! Men vi rakk å snakkes en del de to timene før musikken startet.

Pippi9 og jeg mailet litt i forkant av både dette treffet og forrige treff - og det er ikke for å ekskludere noen av vi ikke skriver hvor treffet blir på tråden - det er bare for at det skal være internt og ikke for andre nysgjerrige eller frivillige sæddonore som har vært inne på forumet tidligere.

Konklusjonen er vertfall at dette kan vi nok gjenta - og kanskje oftere enn hver 3.måned? Det er jo ikke alltid det passer - men hvis vi lager treff oftere, er det ikke så lenge til neste gang.

Ønsker alle prøvere, rugere og gravide en god uke!

LA

Hei dere!

Jeg var i tvil om jeg skulle orke å komme, men jeg er glad jeg stakk innom. Det ga meg mot til å se fremover! Veldig godt å snakke med noen som er i samme situasjon.

Vi snakket om å få til et møte ca hver måned. Det bør la seg gjøre:)

Det er greit med steder der man kan sitte flere rundt et bord. Et alternativ er Sagene Lunchbar-

Takk for sist alle sammen - det var veldig hyggelig å treffe dere og skravle om våre prosjekter :-) Et nytt treff før jul høres ut som en god plan, i begynnelsen av desember kanskje? La oss bli enige om tid og sted etterhvert. Og som LA sier - greit at vi holder møtested privat (via pm) slik at det ikke kringkastes over hele verdensveven og hvemsomhelst plutselig dukker opp....

Så nå vet du at det blir to? Var det ikke sånn at den ene fostersekken ikke utviklet seg? Men det satt kanskje en lenger opp? Spennende...

Det er litt av en jobb!

Mest kos såklart, men det er lett å fokuserere på det som er vanskeligst, og det vil jeg si er samkjøring og amming.

Har alltid tenkt at selvsagt skulle jeg amme! Men så synes jeg ikke det er noe stas... Det er så mye jobb og stress rundt det, at jeg kjenner det har blitt et prosjekt. Jeg vil ikke mer, men føler at det ikke er "lov" å gi seg når melken er der og barna suger. Men så er man jo i en annen situasjon enn andre ammere når man både har 2 barn og er alene med dem. Man skal jo ha energi og overskudd til å klare hverdagen!

Og når jeg opplever det å gi flaske som mye roligere og hyggeligere, og hvis jeg pumper så lenge jeg orker, så burde det være helt greit. Det sier jeg til meg selv (og de rundt meg støtter meg helt!), men det er ikke så lett å ta valget... Lettere å råde andre enn seg selv;)

Når det er sagt, så er det helt herlig med to! De kompletterer hverandre liksom, og det er helt selvsagt at de skal være to! De er så rare og nydelige, må ofte le av dem, og smile når de ligger med pannen inntil hverandre, eller snuser hverandre i nakken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...