Gå til innhold

gruer meg til igangsettelse i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 dagen over termin i dag og skulle sjekke om jeg lakk fostervann, noe jeg ikke gjorde. Men det var ikke så mye fostevann rundt fosteret så de på ul. Bare akkurat nok til at det var for lite, og derfor ville de sitte i gang fødselen. Skulle sitte inn ballong for jeg har ikke åpning enda, men er litt moden, så evt ta vannet og drypp...

Så i morgen tidlig begynner altså fødselen min, men skulle så ønsket at fødselen heller begynnte av seg selv! har litt rier innimellom og de er veldig vonde. Da tenker jeg at tenk så vonde de er som er under fødselen, når jeg ikke engang har fått åpning:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Forstår godt du er engstelig... Nå må du samle krefter, så går det nok godt skal du se!!!

Skrevet

Lykke til. Jeg blir satt igang om4 dager hvis ingenting har skjedd. Håper det går bra med deg

Skrevet

Lykke til! Igangsatte fødsler kan være like fine som vanlige, eller ikke... men det viktigste er jo at babyen kommer ut nå, så tenk på at du snart har h*n hos deg! :)

Skrevet

hei på deg!

jeg ble satt i gang 5 okt siden vannet mitt gikk men ingen rier kom.

jeg fikk modningstabletterx2 før riene kom, når de først kom så var de effektive..fødte på 2 og en halv time..kjempe fin fødsel..

jeg ville egentlig ikke bli satt igang jeg heller, men nå i ettertid så hadde jeg gjort det igjen..

dette går så fint så:)

få deg nok søvn i natt og gjør ting klart til i morgen..

lykke til :)

Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til :)) Skal krysse fingrende for at du får en finest mulig opplevelse :)

Skrevet

Jeg ha ikke orket å lese aaaalllt på siden her, men den eneste tanken slår meg er at : JEG HADDE GITT ALT, føler jeg nå for å være i din situasjon, dvs å bli satt igang, har gjort det en gang før og født uten å bli igangsatt, vet det kan variere som alle svangerskap og fødseler, og ja, det var litt mer intenst enn uten å bli igangsatt.. men så godt å bli ferdig med svangerskapet... blir nesten lei meg her, så deppet blir jeg, glad på dine vegne er jeg.. De vet nok hva de gjør på sykehuset, de risikerer ingenting med hverken mor/barn.. ønsker deg masse lykke til ihvertfall!!! Dette vil gå så bra!!:) Klem fra meg!

Skrevet

Tusen takk for støtten alle sammen:) Dere er virkelig gode å ha!

Bør vel egentlig være kjempeglad for at de i det hele tatt vil sitte meg i gang, uten at jeg engang har spurt...vet de er litt vanskelige på kk.

Og smerter blir det med eller uten igangsettelse. Jeg får bare håpe at det ikke skal så mye til og at fødselen går fort når den begynner! Er jo tredjegangsfødene også...

Skrevet

Masse lykke til Lemis :) Skal tenke på deg imorgen! Går nok kjempe fint :D Snart har du gullet i armene dine, ååå så missunnelig jeg ble nå, sukk ;) hehe

Skrevet

Masse lykke til. Håper det går fort og greit:)

Skrevet

Lykke til i dag :o) Min søster har blitt satt i gang to ganger, og sier hun ville gjort det igjen! Dette går kjempefint :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...