kinaputten Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Lillemann på snart 1 år vil ikke klappe, dvs han har klappet en gang, en eneste gang gadd han å føre de to små lubne hendene sine sammen og klappe litt for mamman sin. Klappe klappe søte synges i tide og utide, men det gir ingen utslag. Han bare vil ikke klappe. Derimot klapper han i bordet med stor iver og han er veldig flink på mange andre ting, som feks å lage broom broom lyder når han kjører med bilene sine også er han jo veldig flink til å gå/løpe og leke med puttekassen. Andre som har små som ikke har tid/lyst til å klappe? Og bør vi være bekymret over manglende klappelyst?
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Hehe! Nok en bekymring! ;-) Jeg forsøkte å klappe og synge bake bake søte, men sønnen vår reagerte ikke. Så var han noen timer hos mormoren sin alene, og etter den dagen så har han klappet hver gang jeg synger den sangen for han.. Dette var før han fylte året.. Jeg forsøkte å titte i ulike bøker og lære han å peke, men det var ikke før etter et besøk hos den andre bestemoren sin at han plutselig begynte å peke på alt han så.. Da var han ca 13 mnd. Noen barn begynner vel å være trasse mot sine mødre tidligere? Hehe.. Her har iallfall bestemødrene lært han masse. Jeg får vel sende han til dem når vi skal ha bleieavvenning også..
bitthen Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Neh, tror han vil klappe når han gidder Mini her klapper en del av og til, men er derimot ikke så begeistret for å gå. Har fått han til å gå noen skritt, men han gidder rett og slett ikke. Han slipper seg og går når han gidder, har aldri falt eller noe, men har rett og slett ikke lyst, synes krypinga fungerer utmerket.... Er ikke bekymret. Prøver du å klappe til han når du gir han ros for noe fantastisk han har oppnådd? (som feks spist opp skiva selv etc?) Mini begynner gjerne klappe dersom jeg klapper fordi han har vært flink til noe
kinaputten Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2011 tror jeg skal starte med å klappe med stor iver fra i morgen, peke også, skal peke og klappe i hele morgen, hehe, vi skal klare det ja ellers blir han sendt til danmark til farmor på klappe/peke skolen.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 min gutt ville heller ikke klappe. men når han blei 14 mnd da klappa han. Har lært en sang i barnehagen med flere bevegelser i, og der gjør han alle...dete veldi stas. det kommer når det kommer
kinaputten Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2011 ja vi satser på at det kommer når det kommer, vi er ikke kommet noe lengre på klappe/peke kurset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå