Stolt mamma og englemamma Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 hei Begynte spotting på for akkurat 1 uke siden!! det første eg tenkte var: jaja, nå kommer TR til helgen.. Har alltid hatt noen dager med spotting før mens. de to første dagene var det vanlig spotting.. mørkebrund/rødt, men så har det bare avtatt, og no så og si helt borte!!??!! hadde IKM for en uke siden er det en mulighet der? selv med spottingen?? Har ett barn, men med han var det ingen spotting rundt IKM. vet eg bare kan kjøpe en test, men spennende å høre om det er andre som har spottet som vanlig og alikevel vært gravid:)?
Stolt mamma og englemamma Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2011 og jammen var eg gravid
Babysyk85 Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Gratulerer med spire! Dette var positiv lesing for meg, for jeg er også en spotter. Da er ikke alt håp ute selv om jeg skulle begynne å spotte. Var den første spottingen helt lik som den pleier å være eller?
Stolt mamma og englemamma Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2011 Takk:) ja, den var helt lik.. så var sikker på at TR skulle komme. så eg tenkte ikke noe mer på det.. men TR kom liksom aldri.. så når spottingen forsvant helt etter en uke, måtte eg bare teste;) ble ganske overrasket ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå