Gå til innhold

Han vil beholde å ikke jeg....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør man da?

Forholdet skranter og jeg skal flytte ut for en periode og fann idag ut at jeg er gravid. Han lover grønn å gull skoger på at alt det negative som har vært skal bli positivt- noe jeg ikke har tillit til.

Ingenting inni meg vil beholde- ikke en prosent en gang. Fordi dette passer så dårlig og fordi jeg vet hva det innebærer å få barn. Da jeg har ett fra før.

Hva gjør man da, når han virkelig vil beholde? å hva kommer folk til å si? En forferdelig situasjon.. Å ikke kom å si at jeg burde brukt prevansjon- for jeg tok faktisk en angrepille, som ikke har virket litt en gang.

Fortsetter under...

Hehe (ikke meningen å le), men angrepillen har ikke virket litt engang? enten virker de eller så virker de ikke :)

Du tenker på hva andre vil si når han forteller dem at du "frarøvet han et barn"? Ikke sant?

Det er helt og holdent din avgjørelse.

"Man skal være to om avgjørelsen.. bla bla bla". Det er ikke slik det funker i praksis, for det er til syvende og sist kvinnens valg, da det er hennes kropp, og mye sannsynlig hun som blir sittende med ansvaret for barnet dersom forholdet ryker.

Og i ditt tilfelle, så er vel forholdet så ustabilt, at den tanken som faktisk mange tenker om at et barn helt sikkert vil fikse forholdet, vel, det er ikke slik det funker. Et barn kan aldri redde et forhold, så når du sier at dere allerede er så "skakk-kjørt" at du skal flytte ut for en periode, så er det ganske tydelig at det ikke er tidspunktet for å få et barn sammen.

Uansett dersom du hadde hatt tillit til at det skulle blitt positivt etterpå, så er fallhøyden så stor! Det er jo en viss mulighet for at han kommer til å bli forbannet dersom du tar abort, og at forholdet da er dødt, men den veiingen er det jo du som må ta.

Du vet jo hva du vil, ser det ut til, så da synes jeg du skal følge magefølelsen.. Lykke til med tiden etterpå! Det kommer ikke til å bli enkelt, det er det aldri, men av to onder, er det kanskje det letteste? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...