lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Min kjære samboer skulle innom bokforhandleren og kjøpe Karin Naphaug sin sovebok, og endte opp med å komme i snakk med en annen kunde som sa at vi hadde en helsesøster her i kommunen som var spesialisert innen søvn, og hjalp gratis. Vi har time hos henne i morgen tidlig, og jeg ser virkelig frem til denne timen. Håper at hun kan hjelpe oss i å hjelpe lille skatten vår i å finne søvnen sin, for jeg holder virkelig på å gå på veggene etter 6 umulige mnd! Om ikke dette går får vi prøve sovekarin, selvom det koster! Noen som har noe erfaring med dette?
Håpefull77 Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Ei venninne av meg hadde god hjelp av sovekarin. Kom på hjemmebesøk. Jeg har plukket opp noen tips da min er født nesten et år etter. Jeg har også lånt boken hennes på biblioteket. Vi slet litt med søvnen en periode. Eller min sov godt, det var det å sovne som var problemet. Jeg har fortsatt litt problemer på dagtid, men det er bare å trille (fy fy i følge sovekarin) så sovner hun. De har fortsatt en sønn som sover lite. Men de fikk luket ut en del ting som burde gjøres anderledes og som gjorde hverdagen mye lettere. Sønnen lærte å finne søvnen selv. Samt at hun kom med flere råd. Men det var og er mye jobbing med søvnen. Og mor måtte sove borte noen netter. Lykke til. Håper dere slipper å betale, men for god hjelp av helsesøster:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå